اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی فارس

مراسم دهه ولایت در شیراز برگزار شد

مراسم دهه ولایت و جشن عید غدیر به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

مراسم دهه ولایت در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز مراسم باشکوه دهه ولایت و عید غدیر به همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید علیرضا عارف‌پور معاون عقیدتی، سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با گرامیداشت دهه ولایت و تبریک عید سعید غدیر، بر شناخت حضرت علی (ع) تاکید کرد و اظهار داشت: امیرمومنان شخصیتی برای تمام ملل و بشریت است.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) در تمام امور زندگی سرآمد بود افزود: بی‌سبب نیست که نامه 53 امیرمومنان به مالک اشتر، از سوی سازمان ملل به عنوان سند عدالت ثبت شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تبریک عید غدیر، این روز را بسیار مبارک توصیف کرد و گفت: در عید غدیر خداوند با اعلام ولایت امیرالمومنین و ائمه طاهرین (ع) جانشینی رسول خدا را به آنان اختصاص داده است.

وی با تاکید بر بزرگداشت عید غدیر، تصریح کرد: برای فراموش نشدن این خاطره دینی و اساسی باید مراسم دهه ولایت و احیای غدیر را هرچه باشکوه‌تر زنده بداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دهه ولایت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات شیعه به ویژه مسئله مهم و اساسی امامت و ولایت است اضافه کرد: معرفت به مبانی اعتقادی و تعمیق بصیرت، آشنایی و انس با امامت و ولایت از پیام‌های محوری و ارزشمند دهه ولایت است.

کاظمی، غدیر را راهی روشن برای رسیدن به تحقق فلسفه خلقت یعنی بندگی، طاعت و عبودیت برشمرد و تصریح کرد: دهه ولایت فرصت مناسبی برای بازخوانی مکتب رسول‌الله (ص) است.

وی بیان داشت: در عید غدیر بار دیگر با ولایت مطلقه فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای میثاق و پیمان می‌بندیم.‌

انتهای پیام/2448/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول