اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آستان قدس رضوی اعلام کرد

تشرف بالغ بر 4 میلیون زائر به حرم رضوی در ایام دهه ولایت

آستان قدس رضوی از تشرف بالغ بر 4 میلیون نفر زائر به حرم مطهر رضوی در ایام دهه ولایت خبر داد.

تشرف بالغ بر 4 میلیون زائر به حرم رضوی در ایام دهه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آستان قدس رضوی اعلام کرد: در ایام باشکوه دهه ولایت و با توجه به پیش‌بینی تشرف بالغ بر 4 میلیون نفر زائر برنامه‌ریزی ویژه‌ای در رابطه با ارتقای نظم، امنیت و آرامش انجام شده است و با تقویت میزان حضور نیروها نسبت به غبارروبی، شستشو و حفظ بهداشت همه صحن‌ها و رواق‌های مبارکه اقدام می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در طول ایام خدمات صندلی چرخدار و زائربرها، خدمات امدادی خاصه تقویت پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، ارائه خدمات فرش، توزیع دعوت‌نامه در مراکز اقامتی سطح شهر و خدمات امانات و ... به بهترین نحو انجام گرفته است.

در سال جاری بالغ بر 800 هزار نفر توفیق حضور در دعای باشکوه عرفه را داشتند و بالغ بر 300 هزار نفر در نماز عید سعید قربان شرکت کردند.

همچنین در این ایام برای حدود 3 هزار دانش‌آموز، یک‌هزار و 200 نفر سالمند و معلول و حدود 3 هزار نفر از خانواده‌های سید و سادات زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و نزدیک به 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان شهرستانی شاغل به تحصیل در مشهد مراسم باشکوهی برگزار و ضمن تحویل هدایای متبرک پذیرایی می‌شوند.

در نظر است به همین مناسبت خدمه آستان رضوی از حدود 6 هزار نفر از دانش‌آموزان استثنایی سطح شهر مشهد عیادت کرده و ضمن پذیرایی هدایایی به آنها تحویل شود.

از دیگر برنامه‌های این ایام برگزاری مراسم عقد اخوت بین خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی است.

مراسم باشکوه جشن عید سعید غدیر نیز از ساعت 9 الی 10:30 دقیقه پنجشنبه 02/08/1392 در محل تالار اماکن متبرکه با حضور خیل عظیم زائرین و مجاورین برگزار خواهد شد.

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در شب و روز عید سعید غدیر حدود یک میلیون و 500 هزار زائر و مجاور توفیق تشرف به اماکن متبرکه را خواهند داشت.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول