اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد غدیر عالی‌شهر خبر داد

برگزاری 50 برنامه در دهه ولایت در عالی‌شهر بوشهر

دبیر بنیاد غدیر عالی‌شهر از برگزاری 50 برنامه از سوی فعالان فرهنگی و قشرهای مختلف مردم، در عالی‌شهر در دهه امامت و ولایت خبر داد.

برگزاری 50 برنامه در دهه ولایت در عالی‌شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی عمرانی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در دفتر امام جمعه عالی‌شهر گفت: بر اساس تجربه سال‌های پیشین برنامه‌های متنوعی در طول این دهه برگزار می‌شود، که این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی در مراکز مذهبی و آموزشی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 برنامه در این دهه در عالی‌شهر پیش‌بینی شده است تصریح کرد: جشن بزرگ غدیر سه‌شنبه شب در ورزشگاه پوریای‌ولی عالی‌شهر پیش‌بینی شده است که در این مراسم پیش‌بینی حضور بیش از 5 هزار نفر شده است.

دبیر بنیاد غدیر عالی‌شهر با اشاره به برگزاری همایش امامت و ولایت در قرآن اشاره کرد و افزود: در این همایش سخنرانان با تببین جایگاه غدیر در اسلام و نقش آن در تکمیل دین مبین اسلام، شرکت‌کنندگان را از واقعه غدیر آگاه می‌کنند.

عمرانی با بیان اینکه آیین‌های ویژه‌ای در مدارس عالی‌شهر برگزار خواهد شد تصریح کرد: این آیین‌ها به همت مدیران مدارس و با همکاری بنیاد غدیر و شورای اسلامی در 6 مدرسه عالی‌شهر برگزار خواهد شد.

وی پیاده‌روی خانوادگی، جشن صبحگاهی غدیر، جلسه شرح و تفسیر نهج‌البلاغه، جشن غدیر ویژه افاغنه مقیم عالی‌شهر، تبیین و تفسیر خطبه غدیر، جشن میلاد ویژه بانوان و نورافشانی را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

دبیر بنیاد غدیر عالی‌شهر میثاق با شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا و شرکت گسترده در نمازجمعه را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در عالی‌شهر عنوان کرد.

عمرانی همچنین افزود: در این دهه ضمن توزیع اقلام فرهنگی و تزئین سردرب منازل، مسابقات علمی و فرهنگی، ایستگاه صلواتی و قرائت فرازهایی از نهج‌البلاغه توسط امامان جماعت مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول