اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل:

نیروهای مسلح ایران پاک دست هستند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح ما که در خدمت اسلام و ارزش‌های متعالی همچون ولایت فقیه هستند، پاک دست‌ترین و سالم‌ترین قشر محسوب می‌شوند.

نیروهای مسلح ایران پاک دست هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله شاکری عصر امروز در مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل، اظهار داشت:‌ نیروهای مسلح ما امروز به خدمت در زیر پرچم اسلام و همچنین ولایت و رهبری صالح افتخار می‌کنند و همیشه به وجود فرمانده لایق و شایسته مقام معظم رهبری به خود می‌بالند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در عین وفاداری و اخلاص در عمل و انجام وظیفه خود از پاک دستی ویژه‌ای برخوردار هستند، تصریح کرد: کمترین تخلف و وقوع جرایم را در نیروهای مسلح شاهد هستیم اما با وجود آن همچنان به شکل سالانه مجامع پیشگیری از وقوع جرم در این استان برگزار می‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: برخی بی‌توجهی‌ها در نظارت‌های مستمر و ضعفی که در اجرای قوانین و مقررات داریم و همچنین سن کم و سواد پایین اسباب وقوع جرایمی را به شکل محدود فراهم می‌آورد که با دقت نظر بیشتر و مراقبت‌های لازم می‌توان این آسیب‌ها را به حداقل رساند.

این مسئول اضافه کرد: جرم در بین نیروهای مسلح با توجه به ماهیت کاری آنها بسیار نادر و محدود است و در جامعه شاهد آن هستیم که در سایه این مراقبت‌ها کمترین تخلفات در بین نیروهای مسلح به ویژه در این استان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: هر چند در قانون پیشگیری بر عهده قوه قضاییه است ولی مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح به کمک و یاری این دستگاه پرتوان آمده تا بتواند برخی ضعف‌ها و نواقص را در این حوزه برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل یادآور شد:‌ میزان وقوع جرایم در بین نیروهای مسلح بسیار ناچیز بوده و در حدی نیست که نیاز به برگزاری مجامع باشد اما این نشست‌های سالانه با هدف بررسی و تقویت راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم پیش‌بینی شده است.

شاکری ادامه داد: بنیان دینی، اعتقادی و ارزشی نیروهای مسلح ما بسیار پررنگ‌تر از آن است که برخی‌ها بخواهند برای نیروهای مسلح ما دامن آلوده‌ای را بیافرینند تا بخواهند در این زمینه فضاسازی کاذب داشته باشند.

در ادامه این مجمع، فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش در سخنانی گفت: نیروهای مسلح ما امروز در سایه دو رکن اعتقاد به اسلام و تبعیت از ولایت بهترین و سالم‌ترین قشر و وفادارترین نیرو به جمهوری اسلامی ایران است و هرگز از جایگاه و منزلت آن کاسته نشده است.

محمد مختاری‌فر، تلطیف و تلفیق اخلاق، مدیریت، قانون و متوسل شدن به شیوه‌های ارزشی را از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم و بروز ناهنجاری‌ها توصیف کرد.

وی افزود: هر چند دشمن امروز با ابزارهای مختلف اعتیاد، فساد اخلاقی، فقر و طلاق و سست کردن اعتقادات جوانانمان در صدد ضربه زدن به استوانه‌های اعتقادی جامعه است اما دین‌مداری نیروهای مسلح و سربازان بسیار مشهود و معلوم است.

انتهای پیام/62004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول