اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مطرح کرد

آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدات دریایی

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای مسلح با مجهز شدن به تکنولوژی و تجهیزات دریایی مدرن آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدات دریایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار علی رزمجو ظهر امروز در آیین روز ملی دریانوردی در بوشهر با تشریح موقعیت دریانوردی ایران در آبراه‌های مختلف، اظهار داشت: امروز دریانوردان با مجهز شدن به تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن به جایگاهی رسیده‌اند که قدرت مانورشان در عرصه دریانوردی فوق‌العاده ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا و دریانوردی، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با مجهز شدن به امکانات و تجهیزات پیشرفته دریانوردی امروز به توانایی دست یافته‌اند که آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امکانات و تجهیزات پیشرفته و به‌روز در آبهای خلیج فارس بویژه در محدوده سرزمینی استان بوشهر امنیت پایداری را با اقتدار ایجاد کرده‌اند.

سردار رزمجو با بیان نقش نیروی دریایی سپاه در آبراه خلیج فارس، اذعان داشت: مناطق پنج‌گانه نیروی دریایی سپاه پاسداران با ایجاد امنیت پایدار در آبراه خلیج‌فارس آرامش و امنیت پایداری برای ملوانان و ناخدایان کشتی‌ها، لنج‌ها و سایر شناورهای دریایی با گشت‌های شبانه‌روزی و داشتن امکانات و تجهیزات به‌روز فراهم کرده است و پاسخگوی هر نوع تهدیدی در خلیج فارس است.

وی، ایران را پل ارتباطی حمل و نقل دریایی دانست و متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن آبراه‌های متعدد در شمال و جنوب کشور به‌عنوان کلید و پل ارتباطی حمل و نقل دریایی در جهان است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت خاص ترانزیت دریایی، به‌عنوان منطقه بسیار مناسب در شبکه حمل و نقل دریایی محسوب می‌شود که از امنیت پایداری برخوردار است.

در این مراسم از فعالان دریایی نمونه در بخش‌های مختلف شامل محقق ، ایثارگر ،کشتیرانی و مالک کشتی، شرکت خدمات دریایی و نمایندگی کشتیرانی ، خبرنگار ، فعال ایمنی و محیط زیست دریایی ، مدیر دریایی ، مدرس ، پایانه دار، پیشکسوت ، صنایع دریایی ،بندر تجاری، نفتی و صیادی ، دانشجو، موسسه آموزشی و عکاس نمونه دریایی تقدیر شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول