اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت بیمه کوثر نیروهای مسلح در کرمان عنوان کرد

رشد 89 درصدی صدور حق بیمه نیروهای مسلح در کرمان

مدیر شرکت بیمه کوثر نیروهای مسلح در استان کرمان گفت: بیمه کوثر نیروهای مسلح در شش ماه سال جاری در صدور حق بیمه رشد 89 درصدی داشته است.

رشد 89 درصدی صدور حق بیمه نیروهای مسلح در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد دهقانی‌پور ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بیمه کوثر نیروهای مسلح در سراسر ایران با 31 شعبه و 700 دفتر نمایندگی در حال فعالیت است که سهم استان کرمان 24 دفتر نمایندگی است.

وی با اشاره به فعالیت بیمه کوثر نیروهای مسلح در حوزه خدمات بیمه‌ای اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی بیان داشت: این مجموعه در استان کرمان توانسته 43.5 درصد نسبت به پیش‌بینی جذب حق بیمه در نیمه نخست سال جاری رشد داشته باشد.

دهقانی‌پور افزود: 27 درصد از بیمه‌های جذب شده در بیمه کوثر نیروهای مسلح مربوط به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است که در مقایسه با میانگین 8.9 درصدی متوسط صنعت بیمه موفقیت‌آمیز است.

وی تصریح کرد: شعبه کرمان بیمه کوثر نیروهای مسلح در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 91 توانسته است در صدور حق بیمه رشد 89 درصدی و در جذب مبلغ حق بیمه رشد 128 درصدی داشته باشد.

دهقانی‌پور گفت: بیمه کوثر نیروهای مسلح علاوه بر مجموعه‌های نظامی به آحاد جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند و قراردادهایی را با آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، اداره کل زندان‌ها، معادن ذغال‌سنگ و اسفندقه، میراث فرهنگی و ... دارد.

مدیر شرکت بیمه کوثر نیروهای مسلح در استان کرمان اظهار داشت: پرداخت آنی و در محل خسارت به زلزله‌زدگان، تنها دارنده مجوز بیمه پرتاب ماهواره به فضا در خاورمیانه، بیشترین تعداد بیمه‌گذار در حوزه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری و ... از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

وی با اشاره به راه‌اندازی باجه بیمه‌ای بیمه کوثر برای تسهیل در روند بیمه‌شدگان درمان ابراز داشت: با استفاده از این باجه، بیمه شده بدون نیاز مراجعه به شرکت بیمه در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته می‌تواند تمام مراحل بیمه‌ای را در محل مرکز درمانی انجام دهد.

دهقانی‌پور افزود: بیمه‌های جدیدی از جمله باقیات و صالحات، هزینه‌های گردشگری، مسئولیت مالی مدیران، بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص، بیمه سالخوردگان و ... طراحی شده و منتظر تایید آن هستیم.

وی با اشاره به کسب رتبه یازدهم بیمه کوثر در بین 25 شرکت بیمه‌ای کشور گفت: در شش ماه نخست سال جاری توانسته‌ایم رتبه هشتم را در بین سایر شرکت‌های بیمه‌ای کسب کنیم.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول