اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

نیروهای مسلح با آمادگی کامل در نقاط صفر مرزی حضور دارند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای مسلح با آمادگی کامل و تلاش‌های شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی حضور دارند.

نیروهای مسلح با آمادگی کامل در نقاط صفر مرزی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج برگزار شد اظهار کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

وی افزود: ایجاد آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از کشور، ایجاد یک توازن پر قدرت برای مقابله با هر گونه تهدید و ایجاد وحدت ملی در بین اقوام از دیگر فلسفه وجودی نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که بهترین راه مقابله با دشمن و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، ارائه خدمت صادقانه به مردم است.

سردار رجبی تصریح کرد: اگر مردم بنا به تاکید مقام معظم رهبری در عمق نظام جمهوری اسلامی هستند، وظیفه تمامی مسئولان این است که در راستای تحقق این شعار گام بردارند.

وی بیان کرد: استان کردستان دارای ویژگی‌های خاصی است و رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان بر برقراری امنیت پایدار مردمی در این استان تاکید کردند.

رجبی امنیت در این استان را امنیتی پایدار و مردمی دانست و گفت: ولایت‌مداری و وفاداری مردم به نظام اسلامی مهم‌ترین عامل ایجاد امنیت پایدار در کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر پیام مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری امنیت پایدار مردمی با تلاش تمام دولتمردان، نهادها و نیروهای مسلح اضافه کرد: با وجود نیروهای مسلح به عنوان دژ مستحکم و قدرت بازدارندگی ایران، دشمنان جرات هیچ‌گونه تجاوز و تعرضی را نخواهند داشت.

سردار رجبی با بیان اینکه خدمات برجسته نیروهای مسلح در کردستان مشهود است، بیان کرد: نیروهای مسلح با آمادگی کامل و تلاش‌های شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی حضور دارند ولی، متاسفانه برخی از مسئولان این زحمات را نادیده می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در محور امنیت پایدار قرار گیرد، اظهار کرد: استان کردستان با داشتن ویژگی‌های خاص یک فرصت طلایی و استراتژیک مناسب برای کل کشور است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از قوم کرد به عنوان یک فرصت طلایی برای کشور نام برد و تصریح کرد: در ارائه خدمت به مردم کردستان باید متفاوت‌تر نسبت به سایر استان‌های کشور کار شود.

سردار رجبی وجود مذهب و تنوع فرقه‌های مذهبی را یک فرصت خوب برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنان می‌خواهند با اختلاف در بین مذاهب و اقوام به اهداف شوم خود برسند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های استان کردستان را جغرافیای طبیعی خاص و وجود 230 مرز مشترک عنوان کرد و گفت: برقراری امنیت در این استان با توجه به مرز مشترکی که وجود دارد، نسبت به سایر استان‌ها حساس‌تر و نیاز به تلاش و همت بیش از پیش نیروهای مرزبانی و مسلح استان دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خدمت به کردستان را بزگترین افتخار برای مسئولان و نیروهای مسلح ذکر کرد و اضافه کرد: در کردستان امنیت و احساس امنیت بسیار بالاست و این نشان‌دهنده تلاش بی‌بدیل نیروهای مسلح در این خطه است.

وی امنیت در این استان را امنیتی پایدار و مردمی دانست و گفت: ولایت‌مداری و وفاداری مردم به نظام اسلامی مهم‌ترین عامل ایجاد امنیت پایدار در کردستان است.

سردار رجبی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در منطقه‌ای مانند کردستان عمق بخشی‌های لازم صورت نگیرد و مردم را جدی نگیریم بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/79005/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول