اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

همسویی نیروهای مسلح سبب امنیت حاکم در قروه است

فرماندار قروه امنیت همه جانبه موجود در این شهرستان را ناشی از وحدت رویه، تعامل و همسویی نیروهای مسلح مستقر اعلام کرد.

همسویی نیروهای مسلح سبب امنیت حاکم در قروه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در بازدید اعضای شورای تامین قروه از کلانتری 11 این شهر با بیان این نکته گفت: توجه به شأن و جایگاه امنیت در زندگی اجتماعی و کارکرد آن در سیاست‌های اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی بنحو فزاینده‌ای در حال رشد است.

وی افزود: امنیت و احساس امنیت در یک جامعه مستلزم همکاری و هماهنگی بین تمام ارگان‌هایی است که در حد و اندازه خویش می‌توانند در تدابیر امنیت ملی یا اجتماعی تاثیرگذار باشند.

شیخی‌زاده افزود: در فرموده‌های ائمه اطهار (ع) هم که منشاء خیر و برکت برای دنیای اسلام بوده‌اند، حفظ و برقراری امنیت در کنار سلامت دو مقوله‌ای است که بر آن تاکید فراوانی شده است.

وی افزود: به گفته نبی مکرم اسلام(ص) این دو نعمت مجهول مانده است و تا زمانی که فقدان آن پدید نیاید، اهمیت و لزوم موجودیت آن ملموس نخواهد شد.

فرماندار قروه در ادامه با اشاره به بحران‌هایی که کشورهای دنیا با آن درگیر هستند، امنیت کشورمان را ناشی از اقتدار و رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری و هماهنگی و همراهی نیروهای مسلح با برخورداری از پشتوانه مردمی عنوان کرد.

شیخی‌زاده تصریح کرد: ناامنی‌های منطقه با هر هدف و انگیزه‌ای که انجام می‌شود، منجر به کشته شدن انسان‌های بی‌گناه می‌شود و این از نظر آموزه‌های دین ما مطرود است.

فرماندار قروه افزود: در سایه عوامل امنیت‌آفرین در نظام مقتدر جمهوری اسلامی، امینت واقعی در اقصی نقاط کشورمان از دور افتاده‌ترین نقاط مرزی تا مرکز کشور برقرار است.

وی نقش نیروی انتظامی در برپایی امنیت را امری انکارناپذیر دانست و تاکید کرد: اهمیت این نیروی انتظامی در میان مردم به علت ایجاد امنیت مناسب در میان جامعه است.

شیخی‌زاده در ادامه به شرایط سخت خدمت در کسوت نیروهای مسلح، اظهار داشت: تحمل این سختی‌ها را برای تامین امنیت مدرم انجام می‌گیرد، جز در مبانی ارزنده دین مبین اسلام نمی‌توان یافت که همه نیروهای ما آراسته به این زیور ناب دینی هستند.

رئیس شورای تامین قروه در پایان، امنیت همه جانبه موجود در قروه را ناشی از وحدت رویه، تعامل و همسویی نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/79009/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول