اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

ماندگاری مذهب تشیع در تقویت محور ولایت است

امام جمعه خرمشهر گفت: ماندگاری مذهب تشیع در تقویت محور امامت و ولایت است.

ماندگاری مذهب تشیع در تقویت محور ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه شهردار خرمشهر که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: از شهردار جدید انتظار داریم در راه عمران و آبادانی خرمشهر تلاش ویژه‌ای انجام دهد.

وی افزود: ما نیز هرجا که شاهد کار خوبی از شهردار باشیم حمایت و در خطبه‌های نماز جمعه نیز آن را اعلام می‌کنیم و هرگاه مشکلی را مشاهده کردیم آن را به مسئولان شورا و شهرداری گوشزد می‌کنیم.

وی در ادامه با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید غدیر ادامه داد: مذهب تشیع به سه دلیل در طول تاریخ ماندگار و جاودان مانده است.

امام جمعه خرمشهر تصریح‌کرد: محور امامت و ولایت بودن، پیروی از مکتب عاشورا و اعتقاد به مهدویت سه عنصر اصلی موفقیت مذهب شیعه است.

موسوی اضافه‌کرد: تنها مذهبی که در حال حاضر در حال مبارزه با دشمنان اسلام است مذهب تشیع است و به همین دلیل نیز دشمنان آن را مورد هجوم قرار داده‌اند.

وی اضافه‌کرد: هرگاه محور امامت و ولایت در جامعه تقویت شود در واقع به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم و هرگاه توجه به آن کم‌تر شود ضرر کرده‌ایم.

امام جمعه خرمشهر در ادامه با اشاره به مشکلات عدیده موجود در خرمشهر خاطرنشان‌کرد: خرمشهر شهری است که مجموعه‌ای از ملت ایران برای آزادی آن تلاش کردند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی سخنان که موجب ایجاد ناامیدی در بین مردم می‌شود افزود: در اوایل جنگ و در سال 60 برخی از رزمندگان اسلام با نان و ماست کپک‌زده خود را سیر می‌کردند اما اجازه نمی‌دادند این خبر به گوش مردم برسد تا مبادا مردم ناامید شوند.

امام جمعه خرمشهر در پایان از شهردار خرمشهر خواست تا هرچه بیشتر در راه رفع مشکلات فراوان این شهر گام بردارد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول