اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان:

تبعیت از ولایت درس بزرگ غدیر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان شناخت غدیر و اصل ولایت را وظیفه مهم مسلمانان دانست و گفت: تبعیت و پیروی از ولایت درس بزرگ غدیر است.

تبعیت از ولایت درس بزرگ غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی موسوی ظهر امروز در مراسم جشن غدیر در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گیلان، غدیر را بزرگ‌ترین عید شیعیان دانست.

وی اظهار کرد: در غدیر نزدیک‌ترین فرد به پیامبر (ص) برای ادامه رسالت حضرت به امامت رسید و وظیفه هر مسلمان شناخت غدیر و اصل ولایت، امامت و پیروی از ولی فقیه در عصر غیبت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با تصریح بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه درس غدیر است، خاطرنشان کرد: امروز اطاعت از رهبری و شناخت اصل ولایت فقیه سبب ناامیدی و شکست دشمنان شرق و غرب به ویژه استکبار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در مراسم مذکور با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: جشن عید غدیر مظهر همدلی وحدت شیعیان و غدیر نشانه به ثمر نشستن اهداف انبیای الهی است.

علیرضا خصوصی، اطاعت از فرمایش‌های علی (ع) و پیروی از راه مولی‌الموحدین را برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت ضروری دانست.

به گزارش فارس، در مراسم جشن مذکور برنامه‌های جانبی مانند تواشیح و همخوانی، تئاتر و موسیقی، مسابقه، اهدای هدایا به کارکنان سادات و زوج‌های جوان عضو هلال احمر سراسر شعب اجرا شد.

انتهای پیام/84002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول