اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیر خم صورت می‌گیرد

برگزاری جشن ولایت علوی در 16 بقعه متبرکه شهرستان اصفهان

سرپرست‌ اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 شهرستان اصفهان گفت: مراسم جشن عید غدیرخم در 16 بقعه متبرکه شاخص شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن ولایت علوی در 16 بقعه متبرکه شهرستان اصفهان

حجت‌الاسلام ‌سید محمد‌هادی ‌روح‌الامینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیچ روزى در طول سال، فرخنده‌‏تر و مبارک‏‌تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل‏ بیت (ع) نیست و عید غدیر، عیدالله‌اکبر و عید آل‌محمد و ارزشمند‌ترین و والاترین عید اسلامى ‏است.

وی ادامه داد: دستورالعملی از سوی سازمان اوقاف در راستای برگزاری مراسم جشن عید‌ غدیر‌خم در بقاع متبرکه ارسال شده است که براساس آن، اوقاف ناحیه 2 شهرستان اصفهان اقدام به برگزاری این مراسم در 16 بقعه از بقاع شاخص این شهرستان در روز عید غدیر می‎کند.

سرپرست‌ اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 شهرستان اصفهان تصریح کرد: در شب عید غدیر برنامه‌های متنوعی همراه با سخنرانی و نورافشانی و دعوت از گروه‎های مداحی در امامزادگان ابوالعباس (ع)، محسن (ع) و امام‌زاده شاه‌زید (ع) برگزار می‎شود.

وی اضافه کرد: در امام‌زاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، گروه هنری میثاق به هنر‌نمایی می‌پردازند و نمایش باشکوه واقعه غدیر اجرا می‌شود.

روح‌الامینی تاکید کرد: همچنین مراسم جشن با عنوان همیاران غدیر ویژه دانش‌آموزان ناحیه سه در مسجد‌المهدی مرداویج برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول