اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه:

جایگاه ولایت باید در جامعه تبیین شود

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: جایگاه ولایت باید در جامعه تبیین شود.

جایگاه ولایت باید در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه دهه ولایت و امامت پیش از ظهر امروز در شهرستان سلطانیه و با حضور امام جمعه این شهرستان، اعضای ستاد غدیر و اعضای  شورای اسلامی، فرمانده حوزه بسیج به ریاست احمد ذوالقدر فرماندار سلطانیه و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزار شد.

فرماندار شهرستان سلطانیه با تبریک دهه امامت و ولایت و تبیین جایگاه ولایت در دین مبین اسلام اظهار داشت: پیام غدیر رعایت حق، عدالت و انصاف است و همه باید خود را ملزم به رعایت این پیام کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم‌های مذهبی نقش مهمی را ایفا می‌کند، بیان داشت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی در مسجد این شهرستان و روستا جشن غدیر و گفتمان دینی با موضوع غدیر و امامت امام علی (ع) برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه با تاکید بر لزوم استفاده از امکانات موجود در راستای برگزاری با شکوه برنامه ها و جشن‌های این دهه بیان کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه مولای متقیان حضرت علی(ع)  فراتر از وظایف اداری و رسالت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان امور فرهنگی است.

وی اشاره کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در برگزاری جشن‌‌های این دهه استفاده کرد تا گوشه‌ای از دین خود را به اهل  بیت ادا کنیم.

ذوالقدر در ادامه بیان داشت: به مناسبت دهه ولایت مسابقات ورزشی در قالب پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات کتاب‌‌خوانی با موضوع غدیر برگزار می‌شود.

وی برنامه‌‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات و فضاسازی شهری و روستایی در قالب چاپ بنر، مسابقه غدیر، جلسات تشریح و تبیین خطبه غدیر، مراسم تعظیم و تجلیل سادات، مراسم مولودی خوانی، توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع امامت و ولایت را از برنامه‌های  دیگر دهه ولایت اعلام کرد.

در ادامه امام جمعه این شهرستان نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خاطر نشان کرد: تنوع در اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تا ثیر گذار است و باید پیام غدیر را به مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنیم.     

انتهای پیام/2308/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول