اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

برگزاری 50 نشست هم‌اندیشی دینی در قاین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین گفت: از آغاز سال جاری تاکنون، 50 نشست هم‌اندیشی دینی با موضوعات حجاب، عفاف، سبک زندگی و مهدویت در قاین برگزار شده است.

برگزاری 50 نشست هم‌اندیشی دینی در قاین

حجت‌الاسلام هادی نبئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: گفتمان‌های دینی با موضوعات حجاب، عفاف، سبک زندگی و مهدویت و در دهه ولایت با بحث امامت و غدیر در قاینات برگزار شده است.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون حدود 50 گفتمان دینی در قاین برگزار شده است، ادامه داد: این گفتمان‌ها بیشتر برای قشر جوان و در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها برگزار شده است.

برگزاری 60 جلسه به مناسبت شب غدیر در قاین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین با اشاره به این‌که طرح مشاوره مذهبی در مدارس قاین برگزار می‌شود، افزود: در این شهرستان پنج مشاور مذهبی در مدارس به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند.

نبئی به اهداف برگزاری طرح مشاوره مذهبی در مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که افسردگی، اختلافات خانوادگی و جنگ نرم دشمن در بین خانواده‌ها تاثیر داشته و جوانان بیشتر به سمت و سوی مسائل غیراسلامی می‌روند، با برگزاری این مشاوره‌ها جوانان از این سمت و سو بیرون آمده و به مسائل دینی تمایل پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در شب عید غدیر حدود 60 جلسه در قاین به مناسبت این روز برگزار می‌شود.

توزیع 4 هزار پوستر به مناسبت دهه ولایت در قاین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین با بیان این‌که در برگزاری این جلسات 61 مبلغ دینی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: از این تعداد مبلغ 24 نفر مستقر در طرح هجرت، 17 نفر مبلغ بومی و 20 نفر مبلغ اعزامی از مشهد و قم هستند.

نبئی به فعالیت‌های اصلی این مبلغان اشاره کرد و اذعان داشت: فعالیت اصلی این مبلغان در مباحث غدیر، باز کردن واقعه غدیر و این‌که غدیر سبب اختلاف نیست، بلکه تجلی‌گاه وحدت و صمیمیت است، خواهد بود.

وی با بیان برنامه‌‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی قاین در دهه ولایت متذکر شد: برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغ، توزیع 4 هزار پوستر، نصب 300 پلاکارت در مساجد شهر و روستاها و برگزاری مسابقه حفظ زیارت امین‌الله از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین خاطرنشان کرد: در شب عید غدیر 60 جشن در مساجد شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69021/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول