اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی سبک زندگی:

دبیرخانه دائمی همایش سبک زندگی راه‌اندازی شود

دبیر همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی گفت: دبیرخانه دائمی همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی باید راه‌اندازی شود تا این حرکت ادامه یابد.

دبیرخانه دائمی همایش سبک زندگی راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباسعلی رستمی‌نسب بعد از ظهر امروز در آیین پایانی همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت: یک سال در زمینه همایش سبک زندگی کار شد.

وی بیان کرد: طی یک سال تمام استادان ما درگیر همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی بودند و تلاش کردند.

دبیر همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی از راه‌اندازی هفت گروه تخصصی این همایش خبر داد و ابراز داشت: هر گروه دارای 10 تا 12 عضو هیئت علمی بود.

رستمی‌نسب با اشاره به پذیرش 188 مقاله در همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی عنوان کرد: 44 مقاله طی دو روز در همایش سبک زندگی در قالب سخنرانی ارائه شد.

وی با بیان اینکه 21 نفر در همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی برگزیده شده‌اند، خاطر نشان کرد: برگزیدگان امروز معرفی می‌شوند.

رستمی‌نسب با بیان اینکه 50 درصد ارائه‌کنندگان مقاله به همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی از نسل جوان هستند، افزود: این نسل دغدغه‌ای که رهبری مطرح کردند را در درون خود دارند و وارد مرحله کار شده‌اند.

وی گفت: به عنوان فردی که سال‌های طولانی در حوزه آموزش کار کرده‌ام و تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، اگر مسئولان به این نکات و سخنان جوانان توجه کنند و به آنها امید دهند، این جوانان آینده نظام را به دست می‌گیرند و بهتر از ما کار را پیش می‌برند.

دبیر همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی با اشاره به اینکه چکیده مقالات را مطالعه و بعضی را داوری کرده است، اذعان داشت: نگارندگان مقالات مذکور، دلسوزان و نخبگان نظام هستند و اگر مشکلی برای کشور پیش آید، همین افراد در صحنه حضور دارند.

رستمی‌نسب خواستار ادامه برگزاری همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی شد و ابراز داشت: دبیرخانه دائمی این همایش باید راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/80019/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول