اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دو روز رقابت

فارس قهرمان مسابقات شنای مسافت کوتاه بانوان کشور شد

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور در مسافت کوتاه زنجان با قهرمانی تیم بانوان فارس به پایان رسید.

فارس قهرمان مسابقات شنای مسافت کوتاه بانوان کشور شد

معصومه اشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات شنای مسافت کوتاه بانوان در زنجان طی دو روز گذشته اظهار داشت: این مسابقات با حضور شش تیم برگزار شد.

وی فارس، تهران، اصفهان، البرز، زنجان و آذربایجان‌شرقی را تیم‌های حاضر در مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی کشور اعلام کرد و افزود: فارس با کسب بیشترین امتیاز قهرمان این مسابقات شده است.

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان تصریح کرد: 38 شناگر از شش استان به همراه مربیان و سرپرستان خود در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی کشور حضور داشتند.

این فعال ورزشی با بیان اینکه زنجان برای نخستین بار در مسابقات رده سنی بالای 15 سال شرکت کرده است، ادامه داد: زنجان در این مسابقات مقام پنجم را کسب کرد.

اشتری اضافه کرد: مسابقات شنای قهرمانی کشور مسافت کوتاه بانوان با نام یادواره شهدای شناگر طی دو روز در زنجان برگزار شد.

وی از آماده شدن هیئت شناٰ، شیرجه و واترپلوی استان زنجان برای برگزاری جشنواره شنا در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره برای استعدادیابی ورزشکاران این رشته در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره شنای زنجان در بین مدارس فعال شنا در استخرها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول