اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه ولایت صورت گرفت

توزیع 1500 بسته فرهنگی در نهبندان

رئیس ستاد غدیر نهبندان گفت: در دهه ولایت یک‌هزار و 500 بسته فرهنگی در نهبندان توزیع شده است.

توزیع 1500 بسته فرهنگی در نهبندان

سیدحسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در نهنبدان اظهار داشت: بیشتر برنامه‌ها در روستاهای پرجمعیت این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که بخشی از برنامه‌ها برگزار شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها در روستاهای طارق و بیچند برگزار شده است.

هزینه‌کرد 80 میلیون ریال برای دهه ولایت در نهبندان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان افزود: این برنامه‌ها شامل شعرخوانی، مولودی‌خوانی و دیگر برنامه‌های شاد و متنوع بوده است.

هاشمی از هزینه‌کرد 50 میلیون ریالی توسط ستاد غدیر نهبندان برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت خبر داد و گفت: خیران، مردم و مراکز نیکوکاری شهرستان نیز در برگزاری این برنامه‌ها کمک کرده‌اند.

وی با بیان این‌که تاکنون 80 میلیون ریال برای برگزاری این برنامه‌ها هزینه شده است، تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و 500 بسته فرهنگی در این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 1300 نشریه پیک غدیر در بین دانش‌آموزان

رئیس ستاد غدیر نهبندان از توزیع پنج هزار نشریه دیواری غدیر در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: این نشریات در موضوعات مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی، شعر و فرمایشات حضرت علی(ع) است.

هاشمی با بیان این‌که یک‌هزار و 300 نشریه پیک غدیر بین گروه‌های سنی ب و ج در دهه ولایت توزیع شده است، اذعان داشت: موضوع این نشریات طراحی، نقاشی، حل جدول، شعر و حدیث بوده است.

وی با بیان این‌که به 20 نفر از برگزیدگان نشریه پیک غدیر در شب عید غدیر هدایایی اهدا می‌شود، متذکر شد: همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده در محل مراسم محوری جشن عید غدیر در مسجد غدیر این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری پیاده‌روی عمومی در جمعه پیش‌رو

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان این‌که در این دهه فضاسازی سطح شهرستان شامل نصب پارچه و بنر را انجام داده‌ایم، اضافه کرد: از خانواده‌های سادات به ویژه سادات شهدای این شهرستان در روز غدیر ملاقات می‌شود.

هاشمی از برگزاری پیاده‌روی عموی در روز جمعه سوم آبان‌ماه سال جاری به سمت مسجد ابوالفضل این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزی و تجلیل از دانش‌آموزان سادات از دیگر برنامه‌های غدیر این شهرستان است.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول