اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

موضوع غدیر باید با نگاه وحدت دنبال شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع غدیر باید با نگاه وحدت دنبال شود، گفت: هنرمندان با ابزاری که در دست دارند برای تحقق شعار دینی و مذهبی باید ترویج دهنده فرهنگ ولایی در جامعه باشند.

موضوع غدیر باید با نگاه وحدت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: باید ضرورت ولایت و رهبری دینی محور و کانون توجهات قرار گیرد.

وی افزود: بشر برای قرار گرفتن در مسیر ارزش‌های الهی خود باید به قرآن و ولایت توجه کند و امروز موضوع غدیر باید با نگاه وحدت دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بشر با ابزار مختلف در خدمت منافع خود است، گفت: منافع بشری از مسیر خود منحرف شده و هنر به عنوان یک ابزار در اختیار استکبار قرار می‌گیرد و از آن برای تحقق شعار خود استفاده می‌کنند.

مطهری‌فر با تاکید بر وظیفه سنگین هنرمندان، تصریح کرد: هنرمندان با ابزاری که در دست دارند برای تحقق شعار دینی و مذهبی باید ترویج دهنده فرهنگ ولایی در جامعه باشند.

وی بیان داشت: هنرمندان باید با تبیین هنر ولایی و با خلق آثار فاخر در این زمینه به معرفی الگو‌های جامعه اسلامی بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ارشاد در دهه ولایت، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های هنری، برگزاری شب شعر، ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن بزرگ ولایت در 30 مهر ماه با حضور هنرمندان، اجرای "هم‌نویسی" خطبه غدیر با حضور اساتید برجسته خوشنویس استان از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/22481/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول