اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

خراسان‌جنوبی مقام نهم کشوری در سرانه روزنامه را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طبق بررسی‌‌های به عمل آمده خراسان جنوبی از نظر وضعیت سرانه روزنامه مقام نهم کشوری را دارا است.

خراسان‌جنوبی مقام نهم کشوری در سرانه روزنامه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر چهارشنبه شب در مراسم نکوداشت روز خبرنگار اظهار کرد: شهدا آگاهی‌بخشان جامعه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه امروز پرچم آگاهی‌بخشی شهدا به ویژه شهدای خبرنگار به دست خبرنگاران رسیده است، اذعان داشت: این رسالت بزرگ با نگاه عدالت محور تداوم‌بخش یاد شهدا است.

خبرنگاران تاثیرگذاران و پیشتازان عرصه قلم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات موجود در جامعه، بزرگداشت روز خبرنگار مورد تاکید بوده است.

مطهری‌فر ادامه داد: خبرنگاران تاثیرگذاران و پیشتازان در عرصه قلم هستند.

وی از وضعیت سرانه روزنامه در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: خراسان جنوبی مقام نهم کشوری را در سرانه روزنامه دارا است.

19.6 درصد مردم خراسان جنوبی بیش ‌از یک روزنامه در روز مطالعه می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در خراسان جنوبی 10 درصد افراد کمتر از یک روزنامه در روز مطالعه می‌کنند.

مطهری‌فر با بیان اینکه 26.1 درصد مردم خراسان جنوبی روزانه یک روزنامه را مطالعه می‌کنند، متذکر شد: در خراسان جنوبی 19.6 درصد افراد بیش ‌از یک روزنامه را به طور روزمره مورد مطالعه قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: در سال 2011 حدود 95 درصد اخبار آمریکا توسط خبرگزاری CNN منتشر شده و 90 درصد این خبرها بر ضد مسلمانان نوشته شده است.

افزایش 15 درصدی اخبار ضد مسلمانان در انگلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در انگلستان 5 هزار و 344 خبر علیه مسلمانان قلم خورده است، اذعان داشت: در این کشور خبرهایی که بر ضد مسلمانان نوشته شده، 15 برابر افزایش داشته است.

مطهری‌فر اذعان داشت: اکنون با توجه به هجوم دشمنان به سمت مسلمانان وظیفه خبرنگاران مسلمان سنگین‌تر شده تا از دین اسلام دفاع کرده و حقیقت را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول