اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 10 تا 12 مهر‌ماه سال جاری

هفتمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی در فردوس برگزار می‎شود

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و انجمن هنرهای نمایشی استان، هفتمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی را از 10 لغایت 12 مهرماه سال جاری برگزار می‎کند.

هفتمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی در فردوس برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‏عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: هفتمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی، با هدف ایجاد زمینه برای رقابت سازنده در راستای ارتقای سطح کیفی هنر نمایش و فراهم‌آوردن بستری مناسب برای ارائه توانمندی‎ها و کشف استعدادهای موجود و همچنین تشویق جوانان هنرمند استان در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

سید علی زمزم افزود: آخرین مهلت پذیرش متون نمایشنامه توسط دبیرخانه جشنواره 26 شهریورماه 92 است.

وی ادامه داد: تنها آن دسته از گروه‎های استان که در فاصله زمانی مهرماه 91 تا 26 شهریور‎ماه 92 نمایش خود را به اجرای عموم گذاشته‌اند، می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان باشند.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس مراجعه و یا با تلفن 05342223775 تماس حاصل و یا به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

زمزم یاد‌آور شد: زمان اختتامیه این جشنواره 12 مهرماه سال جاری در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69008/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول