اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نهبندان:

16 درصد جمعیت نهبندان زیر پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: در حال حاضر 16 درصد جمعیت شهرستان نهبندان زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

16 درصد جمعیت نهبندان زیر پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان نهبندان اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد امام خمینی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی در راستای توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش اقدامات و خدمات فراوانی ارائه می‌کند و به محض توانمندسازی تعدادی از خانوارها، تعداد دیگری از خانواده‌های نیازمند را زیر پوشش این نهاد آورده و جایگزین آنها می‌کند.

کمیته امداد نهبندان از 3 هزار و 760 خانوار حمایت می‌کند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد سه هزار و 760 خانوار این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: این تعداد خانوار جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 400 نفر را تشکیل می‌دهند.

قریب افزود: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت این شهرستان روستایی هستند به تبع آن اکثر جمعیت زیر پوشش این نهاد را روستائیان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 16 درصد جمعیت شهرستان نهبندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

11 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد نهبندان پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

قریب با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد یک‌هزار و 560 زن سرپرست خانوار زیر پوشش  کمیته امداد امام خمینی نهبندان هستند، اظهار داشت: این تعداد خانوار زیر پوشش کمیته امداد که توسط زن سرپرستی و اداره می‌شوند جمعیتی معادل دو هزار و 500 نفر را تشکیل می‌دهند.

وی مجموع کمک‌ها این نهاد طی نیمه نخست امسال به مددجویان نهبندانی را مبلغ شش میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: هزینه بهداشتی پرداخت شده به جامعه هدف این نهاد طی شش ماهه نخست سال جاری 57 میلیون ریال بوده است.

یک‌هزار و 450 طرح خودکفایی در نهبندان ایجاد شده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد یک‌هزار و 450 طرح خودکفایی در این شهرستان ایجاد شده که از این تعداد 130 طرح نیز طی نیمه نخست امسال راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/69003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول