اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ایران نماد بارز مقاومت و بصیرت در خاورمیانه است

امام جمعه بشرویه گفت: انقلاب اسلامی امروز موازنه قدرت در دنیا را به هم ریخته و نماد مقاومت و بصیرت در خاورمیانه به شمار می‌آید.

ایران نماد بارز مقاومت و بصیرت در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در مراسم یادواره شهدای ورزشکار بشرویه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به حرمت خون شهدا بیمه شده است.

وی ادامه داد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی پی به آینده درخشان و باعظمت ایران برده بودند و به همین دلیل هر روز به بهانه و دلایل پوچ و بی‌اساس در برابر نظام ایران می‌ایستند.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در مسیر احقاق حق اسلام ناب و اصیل و تقویت ولایت و امامت در جامعه اسلام از جان خود گذشتند و این وظیفه خطیر امروز بر عهده هر فرد ایرانی است.

شمس‌الدین متذکر شد: اگر می‌خواهیم کشورمان در برابر گزند بدخواهان بیمه شود باید در مسیر تحقق جامعه‌ای عدالت‌محور و عدالت‌پذیر بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمن سعی کرد با سنگین‌تر کردن تحریم‌های دو سال اخیر، جمهوری اسلامی ایران را از خواسته‌های برحقش محروم کند اما ملت ایران با بینش سیاسی بالا و بصیرت بالایی که داشتند از خواسته‌های برحق خود ذره‌ای کوتاه نیامده و نمی‌آیند.

امام جمعه بشرویه افزود: اینکه امروز پرچم مکتب ناب تشیع توسط انقلاب اسلامی ایران در دنیا به اهتزاز در آمده و شاهد عظمت شیعه در دنیا هستیم، همه را مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدا می‌باشیم.

شمس‌الدین اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها و مسائلی که در برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه قرار گرفته شود توجه به بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح معنویات جوانان باید باشد.

انتهای پیام/69006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول