اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ایران امروز در دوران اقتدار و عظمت قرار دارد

امام جمعه بشرویه با اشاره به دستاوردهای چشمگیر ایران در تمامی عرصه‎ها گفت: امروز انقلاب اسلامی در دوران اقتدار و عظمت قرار دارد.

ایران امروز در دوران اقتدار و عظمت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‎الاسلام محمد شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان و ماموران فرماندهی نیروی انتظامی بشرویه اظهار داشت: امنیت از بزرگترین نعمت‎هایی است که امروز ما در کشورمان از آن برخورداریم.

وی ادامه داد: در سایه امنیتی که بر اساس رعایت حدود الهی بر جامعه حکم‌فرما می‌شود، رفاه عمومی و اخلاق اجتماعی در جامعه جریان خواهد داشت.

امام جمعه بشرویه افزود: اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به نقطه امنیت و آرامش عمومی رسیده‌ایم که باید قدردان افرادی باشیم که برای تثبیت نظم و انضباط در جامعه شبانه‎روزی تلاش می‌کنند.

شمس‎الدین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی تاکید کرد: ماموران و کارکنان نیروی انتظامی در مسیر اقتدار و ارتقای امنیت ملی بی‌وقفه در تکاپو هستند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ما در سایه نبوغ و دانش بالای خود به دستاوردهای چشمگیری در عرصه‌های دفاعی و نظامی بر اساس فناوری روز دنیا دست یافته‌اند و باید همه ما به خاطر داشته باشیم که این پیشرفت‌ها به سادگی محقق نشده است.

امام جمعه بشرویه ادامه داد: ایران اسلامی اقتدار خود را در منطقه حفظ کرده است که این ناشی از اتحاد، انسجام و ولایت‌مداری مردم است و باید به خاطر داشته باشیم که تداوم و جریان داشتن این امنیت و اقتدار بدون همدلی و همکاری تک تک افراد جامعه سخت خواهد بود.

انتهای پیام/69006/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول