اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

بازخوانی واقعه غدیر خم تبلیغ ولایت است

امام جمعه بسطام گفت: بازخوانی واقعه غدیر خم تبلیغ ولایت است و باید این موضوع با جدیت دنبال شود.

بازخوانی واقعه غدیر خم تبلیغ ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب صبح امروز در سومین جلسه هماهنگی بازخوانی واقعه غدیر در بسطام که با حضور مسئولان اجرایی بازخوانی واقعه غدیر از سپاه شاهرود و حوزه بسیج کربلا و مسئولان بسطام در دفتر امام جمعه بسطام برگزار شد، با تأکید بر اجرای مناسب و اثربخش این برنامه گفت: واقعه غدیر شناسنامه شیعه در بعد امامت و ولایت است و باید به نحوه مطلوب این موضوع به اطلاع جامعه برسد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت این موضوع و حضور بسیج در برگزاری این واقعه گفت: ما همه وظیفه داریم شعائر دینی و مذهبی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم و واقعه غدیر خم یکی از این موضوعات مهم است.

حمید دامغانی تصریح کرد: امسال بازخوانی واقعه غدیر به بسطام واگذار شد تا حوزه کربلا با کمک نهادها و با توجه به پتانسیل و ظرفیت بسطام این بازخوانی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: چند سالی است که بازخوانی واقعه غدیر از سوی سازمان بسیج مستضعفان به نواحی و استان‌ها ابلاغ می‌شود و ان‌شاءالله امسال این واقعه با حضور مردم بسطام در این شهر بازخوانی شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلای بسطام هم با اشاره به حضور 60 بازیگر در این بازخوانی گفت: 60 نفر از بازیگران بسیجی که سابقه کار اجرای نمایشی و تعزیه دارند انتخاب شده‌اند و زیر نظر حسین گلپایگانی هر شب به مدت دو ساعت تمرین دارند.

ولی‌الله غلامی افزود: مکان اجرای برنامه نیز توسط ستاد انتخاب و توسط شهرداری زیرساخت‌های آن آماده‌سازی شده است و مقرر شده روز بعد از عید غدیر یعنی جمعه سوم آبان ماه بازخوانی واقعه غدیر در بسطام اجرا شود.

وی با دعوت از مردم بسطام برای بازدید از این بازخوانی گفت: امیدواریم مردم در این بازخوانی حضور پررنگ داشته باشند و موجبات دلگرمی برپاکنندگان و شادی قلب امام عصر (عج) را فراهم آورند.

بر اساس این گزارش؛ در این جلسه دبیر ستاد غدیر و بازخوانی واقعه به سیدحسین هاشمی واگذار و حسین گلپایگانی به عنوان کارگردان این برنامه به ارائه گزارشی از کارهای انجام شده پرداختند.

در این جلسه کمیته‌هایی برای اجرای بهتر این بازخوانی تشکیل و مسئولان این کمیته‌ها جهت پیگیری برنامه‌ها منصوب شدند تا کار زودتر اجرایی و در روز بعد از عید غدیر اجرا شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول