اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس:

مجمع نمایندگان گلستان با استاندار جدید همکاری می‏کند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان گلستان با استاندار جدید همکاری می‏کند.

مجمع نمایندگان گلستان با استاندار جدید همکاری می‏کند

عیسی امامی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت یازدهم، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی همکاری با مجموعه مدیران دولت در استان را وظیفه خود می‏داند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید و مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اهداف مشترکی را در دستور کار خود دارند، ادامه داد: خدمت به مردم و کمک به توسعه استان هم در برنامه‏های صادقلو وجود دارد و هم اینکه نمایندگان استان، پیگیر این اهداف هستند.

استفاده از نیروهای متعهد و دلسوز به دور از گرایش سیاسی آنها یک ضرورت است

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز استان گلستان شاهد حضور استانداران بومی با فراز و نشیب‏های زیادی بود، اما اکنون شرایط متفاوت و فرصت، ویژه است.

امامی تصریح کرد: اکنون استان گلستان به پختگی لازم رسیده و شرایط موجود نیز حکم می‏کند که همسو با دولت اعتدالگرا، مشی اعتدال هم در دستور کار قرار گیرد.

وی، استفاده از نیروهای متعهد و دلسوز به دور از گرایش سیاسی آنها را یک ضرورت دانست و گفت: با وحدت و همگرایی توفیقات زیادی به دست می‏آید و مسیر توسعه استان نیز هموار می‏شود.

استاندار جدید گلستان در اسرع وقت از مدیران کارآمد استفاده کند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: استاندار جدید گلستان در اسرع وقت از مدیران قابل، کارآمد و متدین در پست‏های مختلف استفاده کند.

امامی با تأکید بر اینکه توسعه استان با حضور مدیران معتدل هر یک از جریان‏های سیاسی رقم می‏خورد، اظهار داشت: انتخاب مدیران از یک جناح سیاسی موجب انحراف شده و آسیب‏های فراوانی ایجاد می‏کند.

به گفته وی، باید روزهای ناخوشایندی را به یاد آورد که مدیران استان فقط از یک جناح انتخاب می‏شدند و به تبع آن نارضایتی و سرخوردگی در جناح مقابل ایجاد می‏شد. 

انتهای پیام/83003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول