اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس مطرح کرد

سالن‎های ورزشی نیمه‎کاره در لیست اولویت

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سالن‌های ورزشی نیمه‎کاره سراسر گلستان در لیست اولویت بهره‎برداری قرار گرفت.

سالن‎های ورزشی نیمه‎کاره در لیست اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در بخش ورزش تلاش‎های زیادی صورت گرفت و سالن‎های ورزشی بسیاری در سطح روستاها و شهرها سرمایه‎گذاری شد ولی بخشی از این سالن‎ها به دلیل کمبود منابع مالی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: عزم و اراده استان بر این بوده که اتمام سالن‎های ورزشی نیمه‎کاره جزو اولویت‎های اداره کل ورزش و جوانان استان قرار بگیرد.

تخصیص بیش از یک میلیارد ریال برای مرمت پیست اسب‌دوانی آق‎قلا

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد سالن‎های ورزشی نیمه‎کاره گلستان در سال‎های 1392 و 1393 به بهره‎برداری برسند.

امامی یادآور شد: در سال گذشته با تلاش‎هایی که صورت گرفت و با کمک وزیر وقت ورزش و جوانان، منابع مناسبی برای استان به ویژه حوزه شهرستان گرگان و آق‎قلا جذب شد.

وی از جذب اعتبارات ورزشی در بخش زیرساخت‎ها و حمایت از هیئت‎های ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از هیئت‎هایی که به صورت خاص مورد توجه قرار گرفت هیئت سوارکاری شهرستان آق‎قلا بوده است که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای مرمت پیست اسب‌دوانی آق‎قلا تخصیص داده شد.

شکل‎گیری بنیاد توسعه سرمایه‎گذاری در گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از شکل‎گیری بنیاد توسعه سرمایه‎گذاری در استان خبر داد و گفت: همه مدیران محلی و بخش خصوصی به صورت فعال در جلسات بنیاد توسعه حضور دارند و این جلسات منجر به تشویق سرمایه‎گذاران بومی و غیربومی در بخش‎های مختلف سرمایه‎گذاری شد.

امامی یکی از برنامه‎های سرمایه‎گذاری را در بخش بافت فرسوده ذکر کرد و اظهار داشت: در این بخش بیش از صدها میلیارد سرمایه‎گذاری به سمت بافت فرسوده جهت داده شده است که پیش‎بینی می‎شود تا دو الی سه سال آینده شاهد رشد روزافزون ارزش افزوده در گلستان باشیم.

انتهای پیام/83001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول