اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نماینده مردم گرگان در مجلس عنوان شد

جزئیات معرفی استاندار آینده گلستان از سوی مجمع نمایندگان

یکی از نمایندگان مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس جزئیات معرفی استاندار آینده گلستان از سوی مجمع نمایندگان این استان را به وزیر کشور تشریح کرد.

جزئیات معرفی استاندار آینده گلستان از سوی مجمع نمایندگان

عیسی امامی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تصمیم‏گیری نهایی در این زمینه بر عهده دولت است.

وی افزود: برای اینکه مجموعه مدیریت استان گلستان دچار بلاتکلیفی نشود و روند خدمت‏رسانی به مردم همگام با دولت یازدهم در استان گلستان نیز پیگیری شود، شایسته است تا تکلیف استاندار آینده گلستان هر چه زودتر مشخص شود.

نمایندگان گلستان لیست استانداران پیشنهادی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دادند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی لیست استانداران پیشنهادی خود را در اختیار وزارت کشور قرار داد.

امامی در پاسخ به این سئوال که آیا در تدوین این لیست نظر آیت‏الله نورمفیدی، نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان، نیز اعمال شده است، ادامه داد: وزارت کشور از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا استانداران پیشنهادی خود را معرفی کنند.

به گفته وی، مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به طور مستقیم با آیت‏الله نورمفیدی در این زمینه مذاکره‏ای نداشته، اما در بین افرادی که خود را برای تصدی استانداری گلستان مطرح کرده بودند، نزدیکان آیت‏الله نورمفیدی نیز حضور داشتند.

افراد پیشنهادی جزو معتقدان به نظام و ولایت‏فقیه هستند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی از ذکر اسامی استانداران پیشنهادی مجمع نمایندگان گلستان به وزارت کشور خودداری کرد و آن را محرمانه دانست.

امامی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه گزینه‌های پیشنهادی نمایندگان گلستان به وزارت کشور از کدام جناح سیاسی هستند؟ از ذکر گرایش‏های سیاسی نامزدهای پیشنهادی نیز امتناع ورزید.

وی در عین حال یکی از معیارهای انتخاب استاندار آینده گلستان را اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت‏فقیه عنوان و تاکید کرد: افراد پیشنهادی جزو معتقدان به نظام و ولایت‏فقیه هستند.

نمایندگان گلستان نسبت به گزینه خاصی با گرایش اصلاح‏طلبی به جمع‏بندی نرسیدند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی این اظهارنظر که گفته می‏شود مجمع نمایندگان استان گلستان نسبت به گزینه خاصی با گرایش اصلاح‏طلبی برای تصدی مسئولیت استانداری گلستان به جمع‏بندی نهایی رسیده‏ است را تکذیب کرد.

امامی افزود: نمایندگان استان گلستان در این رابطه جمع‏بندی شفاف و روشن نداشتند.

وی همچنین نظر رحمت‏الله نوروزی، نماینده مردم علی‏آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اینکه مجمع نمایندگان استان گلستان در خصوص انتخاب استاندار آینده به جمع‏بندی نرسیده‏ است را تکذیب و تاکید کرد: مجمع نمایندگان گلستان گزینه‏های پیشنهادی خود را به وزارت کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/83003/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول