اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان در مجلس:

فصل جدیدی برای فعالیت‎های پتروشیمی گلستان کلید خورد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس از آغاز فعالیت‌های جدید پروژه پتروشیمی گلستان خبر داد.

فصل جدیدی برای فعالیت‎های پتروشیمی گلستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: بهره‎برداری پروژه پتروشیمی یکی از مطالبات به حق مردم است که به عنوان تجربه اول بیش از 94 هزار سهامدار در این پروژه مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: با تلاش‎های صورت گرفته، توانستیم مصوبه صندوق توسعه ملی را با 277 میلیون یورو اخذ کنیم که نیاز بود در این راستا بانک‎های مختلفی پای کار بیایند تا تضمین مناسب در قبال مبلغ ارزی دولت برای این پروژه اختصاص داده شود.

تعامل، تحمل و تفاهم فرصتی برای خدمتگزاری صادقانه و بی‎منت به مردم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طی 10 الی 15 روز گذشته موفق شدیم تا نظر قاطع بانک ملت را در ارتباط با 50 درصد باقیمانده که مبلغ 138 میلیون ریال را قبول کرده است، درباره 50 درصد باقیمانده جلب کنیم.

امامی ادامه داد: با این اقدام زمینه معاملات ارزی برای ورود ماشین‎آلات که بخش اعظمی از این پروژه را به خود اختصاص داده، اتفاق خواهد افتاد که فصل جدیدی برای آغاز به‌کار و ادامه فعالیت‌های پتروشیمی گلستان رقم می‎خورد.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی مسئولان و خدمتگزاران محلی با روحیه جهادی به صورت جدی عزم شده است، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دلسوزانه وارد عمل شوند و برای تحقق این مهم بر اساس هدفگذاری‎های صورت گرفته حرکت کنند یقینا تعامل، تحمل و تفاهم می‎تواند فرصتی برای خدمتگزاری صادقانه و بی‎منت به مردم باشد.

فرصت سرمایه‎گذاری مختلف در بخش صنعت فراهم شده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بخش‎های مهم و بااهمیت توجه به بخش صنعت گلستان بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت و ممنوعیت قانونی، گلستان در بخش صنعت رشد خوبی نداشت، اما دولت نهم با برداشتن این محدودیت و ممنوعیت فرصت سرمایه‌گذاری را در بخش صنعت فراهم کرد.

امامی با بیان اینکه فرصت سرمایه‎گذاری مختلف در بخش صنعت فراهم شده است، اذعان کرد: یکی از مصوبات در این زمینه کشتارگاه صنعتی با بیش از 80 میلیارد ریال است.

وی از انعقاد قرارداد پروژه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در بخش سیب‎زمینی خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه با یک سرمایه‎گذار تنظیم شده و در حال پیگیری مصوبات در بانک توسعه تعاون کشور هستیم.

انتهای پیام/83001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول