اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان در مجلس:

انتخاب یک‌طرفه مدیران نباید نارضایتی‏های گذشته را تکرار کند

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب یک‌طرفه مدیران نباید نارضایتی‏های گذشته را تکرار کند.

انتخاب یک‌طرفه مدیران نباید نارضایتی‏های گذشته را تکرار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: این نوع نگرش یک حرکت جدید و ظرفیت مناسب برای توسعه استان گلستان ایجاد می‏کند.

وی خاطرنشان کرد: چنین بحث‏هایی در مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با حسن صادقلو قبل از معرفی وی به وزارت کشور و هیئت دولت صورت گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد در فضای تعامل با نمایندگان استان، مدیران ارزشی و اعتقادی که دلسوز نظام و توسعه استان گلستان هستند انتخاب شوند.

امامی با اشاره به لزوم برنامه‏محوری استاندار جدید و مدیران همکار وی اظهار داشت: صادقلو در اسرع وقت نسبت به بازشناسی جامع از وضعیت استان اقدام کند.

وی ادامه داد: استاندار جدید گلستان ارائه اطلاعات لازم و شفاف از وضعیت استان را در دستورکار خود قرار داده و از روند گذشته که آمار و اطلاعات درست نبودند و با واقعیت اختلافات فاحشی داشتند، پرهیز کند.

نتوانستیم به موازات استعدادها و ظرفیت‏ها به بهره‏وری برسیم

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه در سال‏های گذشته نتوانستیم از استعدادها و ظرفیت‏های استان گلستان بهره‏برداری کرده و به موازات آنها به بهره‏وری برسیم.

امامی تأکید کرد: شاخص‏های توسعه استان گلستان مناسب نیست و در مقایسه با سایر استان‏ها فاصله معناداری دارد. 

وی تصریح کرد: منشاء اصلی چنین وضعیتی فقدان برنامه جامع، روشن و قاطع منطبق بر اسناد بالادستی نظام و برنامه‏ها و دستور کارهای دولت و مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم گرگان و آق‏قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید شاخص‏هایی که مسیر توسعه استان را هموار کرده و گلستان را در آن زمینه به رتبه اول کشور ارتقاء می‏دهند شناسایی و نسبت به تقویت آنها اقدام شود.

امامی، توجه به سند چشم‏انداز 20 ساله کشور را ضروری دانست و افزود: شناخت دقیق وضعیت استان و شفافیت‏سازی نسبت به آنها نخستین نکته‏ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/83003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول