اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره خبر داد

دستگیری دو کیف‌قاپ حرفه‌ای در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: دو کیف‌قاپ حرفه‌ای پس از انجام سرقت در زنجان دستگیر شدند.

دستگیری دو کیف‌قاپ حرفه‌ای در زنجان

مظاهر ریاسوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: مأموران انتظامی اقدامات مؤثری برای دستگیری مجرمان انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دو سارق حرفه‌ای کیف‌قاپ در شهرستان خرم‌دره از توابع استان زنجان بلافاصله پس از سرقت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره ادامه داد: خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان خرم‌دره اظهار داشت که در خیابان در حال تردد بوده و توسط دو سارق با یک دستگاه موتورسیکلت کیف همراه وی را مورد دستبرد قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با اعلام این سرقت بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را برای بررسی دقیق موضوع آغاز کردند.

ریاسوند متذکر شد: ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقات خود و با بهره جستن از دانش نوین کشف جرم در کوتاه‌ترین زمان توانستند این سارقان کیف‌قاپ را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیاتی پلیسی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتکابی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول