اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دامغان خبر داد

کشف حدود 5 تن آهن‎آلات سرقتی در دامغان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: برابر برنامه روز شمار هفته ناجا، بازدید از صنوف و انبارهای ضایعاتی انجام شد که به کشف نزدیک به پنج تن آهن‎آلات و لوازم سرقتی انجامید.

کشف حدود 5 تن آهن‎آلات سرقتی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، غلامرضا کاظم‎زاده امروز اظهار داشت: بازدید از صنوف، سمساری‎ها و انبارهای ضایعاتی یکی از برنامه‎های هفته ناجا در دامغان بود که در پی آن مقادیر زیادی سیم و کابل و وسایل ساختمان‎های نیمه‎کاره سرقتی کشف شد.

کاظم‎زاده ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی در یکی از این بازدیدها از انبار ضایعاتی انواع سیم و کابل برق فشار قوی و شبکه هوایی در اندازه‎های مختلف را کشف کردند.

به گفته کاظم‎زاده، وزن تقریبی اموال کشف شده، پنج تن است که نزدیک یک تن آن سیم و کابل و مابقی نیز انواع آهن‎آلات است.

وی افزود: تاکنون در این خصوص 41 نفر مالباخته شناسایی و دو متهم نیز دستگیر که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه بسیاری از مالباختگان، ساختمان‎های نیمه‎کاره هستند، به این‎گونه افراد توصیه کرد: با اندکی توجه به هشدارهای پلیس و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی، امکان بروز سرقت را به حداقل برسانید.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان همچنین به تداوم برنامه‎های کنترلی پلیس با هدف پیشگیری از سرقت اشاره کرد و با بیان اینکه البته همراهی مردم در این خصوص بسیار مهم است، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را بی‎درنگ به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/2249/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول