اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

افزایش 35 درصدی سرقت قطعات خودرو در اطراف بیمارستان بعثت همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در اطراف بیمارستان بعثت همدان با افزایش 35 درصدی سرقت قطعات خودرو مواجه هستیم.

افزایش 35 درصدی سرقت قطعات خودرو در اطراف بیمارستان بعثت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رسول مرادی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان انتظامی و رؤسای کلانتری‌های شهرستان با فرماندار همدان اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی بیش از 100 برنامه متنوع در سطح شهرستان برگزار شد.

وی از افتتاح کلانتری 19 شهرک فرهنگیان خبر داد و گفت: با افتتاح این کلانتری به ظرفیت و توان انتظامی شهر همدان که حاصل تلاش جمعی همه مسئولین بود افزوده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه 35 درصد میزان سرقت قطعات خودرو در اطراف بیمارستان بعثت افزایش یافته است تصریح کرد: باید فکری به حال تجمع بیش از 2 هزار معتاد در محل تپه انتهای دیزج شود.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه در بلوار ارتش در سال 90 تعداد 11 نفر بر اثر تصادفات فوت کردند اظهار داشت: در این مدت تعداد 122 نفر نیز بر اثر تصادفات مجروح شدند.

علی فکری افزود: در سال گذشته در بلوار انقلاب هفت نفر فوتی و 11 مجروح، در بلوار چیت‌سازیان هفت نفر فوتی و 37 نفر مجروح و در بلوار یادگار امام خمینی(ره) تعداد 10 نفر فوتی و 132 نفر مجروح داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به هر فوتی بر اثر تصادفات رانندگی 150 میلیون تومان دیه پرداخت می‌شود ابراز داشت: خانواده‌ای که فردی از اعضای آن بر اثر تصادف فوت می‌کند باعث فروپاشی بنیان‌های خانواده و تحمیل هزینه‌های سنگین به خانواده می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه بیشتر فوتی‌های تصادفات رانندگی در بلوار یادگار امام و ارتش، مربوط به عابرین پیاده بودند اذعان کرد: برای فنس‌کشی بلوار ارتش از مقابل بیمارستان ارتش تا میدان صدا و سیما کمتر از یک میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و این در حالی است که پرداخت دیه فوتی‌ها بیشتر از این مبالغ است.

وی از وجود پنج نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر همدان خبر داد و بیان داشت: در بلوار چیت‌سازیان تا انبار نفت ظرف 6 ماه گذشته سه نفر بر اثر تصادف فوت کردند.

فکری خاطرنشان کرد: شهرداری در بلوار چیت‌سازیان به علت شیب سرعت‌کاه نصب نمی‌کند، اما می‌توان خیابان را ایمن‌سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه لاین دوم بلوار فرودگاه در حال احداث است گفت: در این بلوار شرکت‌ها و کارخانجات زیادی مستقر هستند که باید فکری برای عبور عابرین از این بلوار اندیشیده شود وگرنه آمار فوت و جرح با راه‌اندازی لاین جدید بلوار افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان اذعان کرد: در پل رسالت به علت حذف سرعت‌کاه و عدم جداسازی لاین رفت و برگشت بر روی پل میزان تصادفات افزایش یافته است.

انتهای پیام/89019/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول