اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد

کاهش 65 درصدی سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در نیمه نخست سال 92 شاهد کاهش بیش از 65 درصدی برخی از جرایم از جمله سرقت در استان قزوین بودیم.

کاهش 65 درصدی سرقت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری در همایش پلیس، بسیج و امنیت اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه پلیس امروز به یک مجموعه مکتبی، معتمد و مقتدر تبدیل شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی هم مدافع امنیت مردم و هم حافظ نظام و ارزش‌های آن بوده و خوشحال است که در سایه ولایت و با وجود مردمی همدل و فهیم توانسته است امنیتی پایدار را به وجود آورد.

بسیجی بودن افتخار کارکنان ناجاست

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در ایجاد امنیت اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه گفت: تعامل برجسته ناجا و بسیج همواره در ارتقای سطح امنیت موثر بوده و افتخار کارکنان این نیرو این است که بسیجی هستند و به این بسیجی بودن خود افتخار می‌کنند.

این مسئول، بسیج را شجره طیبه و اقیانوسی از فهم و درایت و تدبیر دانست و بر افزایش سطح تعاملات نیروی انتظامی با بسیج و سپاه تاکید کرد.

ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم شگرد دشمن است

فرمانده انتظامی استان قزوین ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم را از شگردهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام و ولایت نام برد و گفت: اصلی‌ترین رسالت ناجا، بسیج و سپاه و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این است که با همه توان در مقابل این توطئه دشمن بایستند و بدون شک تعامل بسیج و پلیس و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌تواند نقشی مهم را در مقابله با دشمن ایفا کند.

کاهش جرایم در قزوین

میرحیدری با بیان گزارشی از کاهش بیش از 65 درصدی بسیاری از جرایم از جمله سرقت در نیمه اول سال 92، عنوان کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و حضور مستمر و همکاری نهادهای مختلف نظامی و امنیتی شاهد کاهش بیش از 65 درصدی برخی از جرایم از جمله سرقت در استان بودیم که این آمار نشانگر این است که می‌توان با همکاری و با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی درست مانع از بروز هرگونه ناهنجاری و جرایم در سطح جامعه شد.

همدلی سپاه و پلیس مایه آرامش و اقتدار نظام است

وی با اشاره به سطح تعاملات بسیج و سپاه با ناجا اظهار کرد: هرجا که همدلی میان نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وجود داشته است متخلفان و مجرمان فرصت جولان دادن پیدا نکرده‌اند و هرجا که بسیج و سپاه نیازمند حمایت و همکاری است باید مورد همکاری و حمایت از سوی ناجا قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: بسیج و سپاه نیز نیروی انتظامی را در مأموریت‌های مختلفی که دارد پشتیبانی و حمایت کند زیرا حفظ آبروی هر دو نهاد به معنای حفظ اقتدار و آبروی نظام اسلامی است.

میرحیدری افزود: خوشبختانه امروز پلیس و نیروی انتظامی به حدی از خردورزی و هوشیاری رسید‌ه‌اند که در کمترین زمان قادرند به سرنخ‌های کلیدی در بسیاری از جرایم دست یابند و با سرعت عمل بالا توان مقابله با هرگونه تهدید اجتماعی را دارند.

وی به برخی از مولفه‌های مدیریت جدید اشاره کرد و اظهار کرد: دانش محوری، جامع محوری و تعالی رفتار کارکنان ناجا از جمله محورهایی است که در مدیریت جدید مورد توجه قرار می‌گیرد و با کسب دانش‌های جدید و آموزش‌های نوین و با ارتقای سطح رفتاری و اخلاقی کارکنان نیروی انتظامی بیش‌تر از گذشته در برخورد با مردم و ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی به آنان نقش حقیقی خود را ایفا خواهیم کرد.

انتهای پیام/2667/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول