اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

کاهش 71 درصدی سرقت در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: شاهد کاهش 71 درصدی سرقت‌ها در راور با اجرای طرح پیشگیری از سرقت‌ها، کنترل مجرمان سابقه‌دار و آموزش همگانی طی یک سال گذشته بوده‌ایم.

کاهش 71 درصدی سرقت در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، هادی میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در رأس برنامه‌های پلیس قرار دارد و پلیس به دنبال آن است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در انجام صحیح وظایف و ماموریت‌‌های خود به عنوان یک دستگاه خدمتگزار حاضر باشد.

وی با بیان اینکه هفته ناجا با شعار اقتدار پلیس در سایه قانون‌مداری، مردم‌داری، روز‌آمدی از روز سیزدهم مهرماه آغاز ‌شده و برنامه‌های خوبی در این هفته ارائه کرده است، افزود: نقش رسانه‏ها در جلب اعتماد مردمی به پلیس مؤثر بوده و پلیس نیز درصدد است از حداکثر ظرفیت رسانه‏ها در معرفی خدمات پلیس به مردم بهره ببرد.

میرزایی با اشاره به توانمندی، اقتدار و چهره دانش‌بنیان و فناورانه پلیس در ارتقای امنیت و ارائه خدمات به مردم  تصریح کرد: با اجرای طرح پیشگیری از سرقت‌ها، هدفمند کردن گشتی‌ها، کنترل مجرمان سابقه‌دار و آموزش همگانی در سطح مساجد و محلات شاهد کاهش 71 درصدی سرقت‌ها و کاهش 45 درصدی آمار تصادفات فوتی شهرستان راور در یک سال گذشته بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا با اجرای برنامه‌های متعددی از سوی نیروی انتظامی سعی در خدمات‌رسانی مضاعف به مردم داشته‌ایم، ابراز داشت: معاینه رایگان در مراکز درمانی پلیس و ارائه خدمات بهداشتی و داروی رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه‌‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا به شمار می‌رود.

این فرمانده انتظامی با اشاره به اجرای طرح مردم‌یاری با همکاری معاونت بهداری شهرستان راور و استان کرمان و جامعه پزشکی دانشگاهی علوم پزشکی کرمان افزود: به مناسبت هفته ناجا این طرح در قالب دو تیم در سطح شهرستان راور و روستاهای طرز، فیض‌آباد و گوهجر به مرحله اجرا درآمد و در این رابطه به 2 هزار و 586 نفر از مردم این مناطق خدمات شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و تست غربالگری ارائه شد.

میرزایی برقراری تعامل بیشتر با اقشار مختلف مردم و جلب مشارکت‌جویی شهروندان برای انجام ماموریت‌ها را از دیگر اقدامات قابل اجرا در هفته ناجا برشمرد و بیان داشت: کارکنان ناجا در شهرستان راور 45 هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی تجدید پیمان با میثاق‌های امام راحل و ولایت، حضور در مقبره شهدای گمنام،‌ برگزاری صبحگاه مشترک، دیدارهای مردمی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با مددجویان بهزیستی و اقشار آسیب‌پذیر روستاها با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها را از جمله برنامه‌های هفته ناجا در راور ذکر کرد.

میرزایی عطرافشانی قبور مطهر شهدا، اهدای خون، سخنرانی کارشناسان ناجا در مساجد و مدارس، انجام معاینه رایگان در مراکز درمانی پلیس، راهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی و اعزام تیم پزشکی به نقاط کمتر برخوردار برای انجام تست‌های فشار خون و بینایی‌سنجی را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی وظیفه اصلی پلیس را ایجاد و جلب توجه مردم برای برقراری نظم و امنیت در جامعه برشمرد و گفت: اولویت اصلی نیروی انتظامی افزایش امنیت در سطح جامعه است و با توجه به اینکه رضایت مردم برای پلیس از اهمیت بسیاری برخوردار است، تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم و همکاری آنها با نیروی انتظامی در امور مختلف به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول