اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس لامرد:

بیشتر سرقت‌ها در لامرد مربوط به موتورسیکلت است

رئیس پلیس لامرد گفت: بیشترین آمار سرقت‌ها در این شهرستان مربوط به موتورسیکلت‌ها است.

بیشتر سرقت‌ها در لامرد مربوط به موتورسیکلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سرهنگ اکبر زلفی بعد از ظهر امروز در جمع صدها تن از مردم شهر لامرد در مصلی الغدیر این شهر اظهار داشت: در مجموع جرائم نسبت به شش ماه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی افزود: شاهد افزایش 40 درصدی کشف و دستگیری نسبت به شش ماهه مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه بیشتر جرائم توسط افرادی بوده است که پیش از آن در شهر لامرد ساکن نبوده‌اند و غیربومی محسوب می‌شوند گفت: بسیاری از سارقان جز قشر کم‌سواد و یا بی‌سواد هستند.

زلفی ادامه داد: امروز مانند دیگر شهرستان‌های استان فارس در لامرد امنیت پایدار به همت تمام مسئولان و مردم ایجاد شده است.

این مسئول در همین زمینه خاطرنشان کرد: پایین بودن نرخ بیکاری در لامرد و مهم‌تر از آن برخورد و رفتار خوب و سازنده مردم این شهرستان موجب پایین بودن جرائم شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر امنیت پایدار در هر شهری ایجاد شود به طور یقین سرمایه‌گذاری‌های کلانی در آن شهر صورت می‌گیرد، بیان داشت: نیروی انتظامی جزو دریای عظیم مردم است و تاکنون نیز شهروندان در راستای ایجاد امنیت پایدار تلاش کرده‌اند.

رئیس پلیس شهرستان لامرد اضافه کرد: با توجه به الحاق فارس به خلیج فارس از طریق شهرستان لامرد باید در راستای ایجاد امنیت پایدار بیش از گذشته تلاش کرد.

زلفی در مورد آمار سرقت‌های انجام شده از سوی سارقان در سطح شهرستان لامرد نیز بیان کرد: بیشترین آمار سرقت‌ها در لامرد مربوط به موتورسیکلت‌ها است و باید مالکان آنها وسلیه نقلیه خود را به وسایل ضد سرقتی مجهز کنند.

عضو شورای تامین لامرد در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: تمام نهادها تلاش و مشارکت کنند که امنیت پایدار بیش از گذشته در سطح لامرد ایجاد و در راه پیشگیری از جرائم گام‌های خوبی برداشته شود.

وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم لامرد در مراسم گرامیداشت دو تن از شهدای نیروی انتظامی این شهرستان نشان داد که آنان همچنان قدردان زحمات شبانه‌روزی پلیس هستند.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول