اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 150 هنرمند

واقعه غدیر در آبادان بازسازی می‌شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: با حضور 150 هنرمند، واقع غدیر در شهر آبادان بازسازی شده و در روز عید غدیر خم به نمایش در خواهد آمد.

واقعه غدیر در آبادان بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ثامر چنعانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی عید غدیر خم، حماسه ذوالفقاری و بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان ضمن تبریک به مناسبت هفته ولایت اظهار کرد: از سال گذشته به نمایش در آوردن واقعه غدیر را آغاز کرده‌ایم و قصد داریم امسال را نیز با شکوه بیشتری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم با شکوه که در آن واقعه غدیر به زیبایی به نمایش درخواهد آمد، پیش بینی می‌شود که حدود 5 هزار نفر از مردم برای تماشای آن شرکت کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان در خصوص مکان برگزاری این نمایش بزرگ تصریح کرد: مکانی که برای برگزاری بازسازی پیش‌بینی شده است، ابتدای بلوار سالیا در ذوالفقاری (زمین گیسی) خواهد بود.

چنعانی افزود: این مراسم روز پنجشنبه دوم آبان و در صبح عید غدیر و از ساعت 10 برگزار می‌شود.

وی در خصوص اقدامات لازم برای برگزاری این مراسم تاکید کرد: برای برگزاری این مراسم نیازمند مساعدت مردم هستیم، و فضای تبلیغی آن باید نسبت به سال گذشته بهتر باشد تا استقبال بهتری صورت پذیرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان اضافه کرد: برای برگزاری این مراسم 12 نفر شتر از شهرستان شوش به آبادان منتقل می‌شود.

وی یاد آور شد: همچنین داربستی برای مشخص شدن اماکن میهمانان ویژه مردم و هنرمندان نیز نصب خواهد شد و ایستگاه نیز دایر می‌شود.

چنعانی خاطرنشان کرد: 150 هنرمند نیز در این نمایش هنر آفرینی خواهند کرد و واقعه غدیر را به زیبایی به معرض نمایش درمی‌آورند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آبادان در خصوص برنامه‌های بسیج برای روز 9 آبان و سالروز حماسه ذوالفقاری عنوان کرد: در این روز رزمایشی بزرگ در محل این یادمان برگزار خواهد شد و طی آن نیروهای دریایی انتظامی، گردان مقداد و نیروی انتظامی در آن شرکت دارند.

وی افزود: در این رزمایش ابتدا نیروها با قایق نمایش قدرت خواهند داد، در مرحله دوم نیز به پل ایستگاه هفت رسیده و حمله قواص‌ها و گرفتن سر پل را در برنامه داریم.

چنعانی ادامه داد: در مرحله سوم، درگیری نیروهای مردمی با نیروهای دشمن بوده و در آخرین مرحله نیروهای نظامی به کمک نیروهای مردمی می‌آیند، دشمن را به عقب خواهند راند و مقاومت خود را کامل می‌کنند تا بدین ترتیب حماسه 9 آبان 59 به زیبایی بازسازی شود.

انتهای پیام/72013/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول