اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی قزوین عنوان کرد

بصیرت‌افزایی از اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت در قزوین

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: بصیرت‌افزایی از مهم‌ترین اهداف برپایی دوره‌های آموزشی بصیرت در نیروی انتظامی قزوین است.

بصیرت‌افزایی از اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت در قزوین

به گزار ش خبرگزاری فارس از قزوین، علی افشار صبح امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره بصیرت نیروی انتظامی استان قزوین که در حسینیه امینی‌ها برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت‌افزایی و گسترش فرهنگ بصیرت از مهم‌ترین اهداف برپایی دوره‌های آموزشی بصیرت در بین مسئولان، مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی قزوین است.

وی افزود: تقویت بنیان معرفتی و دینی، ارتقای خودسازی، افزایش رشد اخلاقی و معنوی و مقاومت در برابر آسیب‌های احتمالی در بین کارکنان نیروی انتظامی از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های یاد شده است.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: سومین دوره‌ آموزشی بصیرت از جمله برای مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی، مدیران و رؤسای ستادی و پلیس‌های اختصاصی، فرماندهان پلیس راه و راهور استان قزوین و رؤسای کلانتری برگزار می‌شود.

افشار اضافه کرد: این دوره با موضوع‌های فرجام‌شناسی، جریان‌شناسی، تحلیل مسایل سیاسی روز، تحلیل سیاسی در بیداری اسلامی، اخلاق فردی و احکام خمس در بین کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین برپا شده است.

این مسئول عنوان کرد: در سومین دوره آموزشی بصیرت از استادان برجسته دانشگاه و حوزه علمیه استفاده شده تا موضوعات مشخص شده را به نحو مطلوبی به افراد شرکت‌کننده در سومین دوره بصیرت آموزش دهند.

الگوبرداری کارکنان نیروی انتظامی از شهدا

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دوره یاد شده در سه مرحله برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر دوره به نام یک شهید هسته‌ای نام‌گذاری شده که مرحله نخست این دوره به نام شهید احمدی روشن برپا شده است.

افشار با اشاره به اینکه برگزاری سومین دوره‌ آموزشی بصیرت با توجه به منویات رهبری در استان قزوین برگزار می‌شود، ابراز داشت: این دوره به مدت یک هفته از صبح تا بعدازظهر در هفته جاری برگزار می‌شود.

این مسئول زیارت امامزاده حسین (ع) و چهار انبیاء (ع)، دیدار با نماینده ولی‌ فقیه استان قزوین، بازدید از موزه چهلستون و قرائت قرآن و دعای توسل را از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی عنوان کرد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: فضای کلاس‌های سومین دوره‌ آموزشی بصیرت با عکس و وصیت‌نامه‌های شهدا مزین شده تا افراد شرکت‌کننده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از آنان برای موفقیت در انجام وظایف الگوبرداری کنند.

افشار با اشاره به اینکه آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در بین کارکنان نیروی انتظامی اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی بصیرت در بین آنان تلاش می‌کند تا در راستای تحقق این هدف گام‌های بسزایی را بردارد.

انتهای پیام/77009/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول