اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیا (ص) شهرستان شاهرود:

دشمنان منتظر لغزش ما هستند / هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم

فرمانده بسیج خاتم‏الأنبیا (ص) شهرستان شاهرود گفت: توجه به شرایط زمانی و مکانی برای دستیابی به تاکتیک درست و معقول بسیار اهمیت دارد و باید توجه داشته باشیم که دشمنان اسلام و انقلاب منتظر لغزش ما هستند.

دشمنان منتظر لغزش ما هستند / هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، روح‌الله اشرفی صبح امروز در همایش «یاد یاران» که در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان اهداف والای شهیدان اظهار داشت: شهدا با ذکر و یاد خدا که آرامش‏بخش دل‌هاست و برای رضای او به میدان جهاد قدم گذاشتند و با این روحیه و آگاهی، جان خود را فدا کردند.

وی افزود: شهدا برای دفاع از اسلام و میهن خود و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی به میدان مقابله با دشمنان شتافتند و جان خود را فدا کردند تا ما امروز راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیا (ص) شهرستان شاهرود تصریح کرد: دفاع جانانه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمن فکر حمله نظامی را از ذهن خود دور کند و دیگر چنین خطایی را مرتکب نشود.

اشرفی بیان کرد: برای حفظ انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است و باید برای حفظ آن، ما نیز آمادگی از جان گذشتگی را داشته باشیم و با تمام توان مقابل تهدیدات دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه آمادگی برابر توطئه دشمنان هر لحظه لازم است، افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کنند و باید هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم تا آنها نتوانند به هدف خود برسند.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیا (ص) شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: توجه به شرایط زمانی و مکانی برای دستیابی به تاکتیک درست و معقول بسیار اهمیت دارد و باید توجه داشته باشیم که دشمنان اسلام و انقلاب منتظر لغزش ما هستند.

در این همایش، حمیدرضا کی‏قبادی، از پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از هم‏رزمان شهیدش پرداخت و در پایان از سه نفر از رزمندگان و خانواده شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول