اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبیک خبر داد

برگزاری همایش ورزش‌های باستانی‌ در آبیک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از برگزاری همایش ورزش‌های باستانی، زورخانه‌ای و پهلوانی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش ورزش‌های باستانی‌ در آبیک

مهدی صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: این همایش با حضور سه تیم از شهرستان‎های ابهر استان زنجان، شهریار استان تهران و شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به منظور ترویج ورزش‌های پهلوانی، باستانی و زورخانه‎‌ای با همکاری هیئت ورزشی باستانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: همایش ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای روز دوشنبه 29 مهر ماه در سالن ورزشی شهید نظافتی این شهرستان برگزار می‌شود.

صالحی از برگزاری مسابقات شطرنج در تمام رده‌های سنی در هفته تربیت‌بدنی از سوی هیئت ورزشی شطرنج خبر داد و گفت: در این هفته تیم هندبال شهرستان آبیک برای شرکت در مسابقات چندجانبه هندبال، به تهران اعزام می‌شود.

این مسئول از کسب مقام دوم مسابقات بسکتبال شهرستان آبیک در مسابقات زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، همدان و تهران برگزار شد که مسابقات رفت در همدان و مسابقات برگشت در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اضافه کرد: تیم پدافند اصفهان در این مسابقات توانست مقام نخست را از آن خود کند و تیم بسکتبال آبیک به مقام دوم دست یافت و توانست به مرحله بعدی صعود کند که تاکنون در این زمینه قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی نشده است.

صالحی تصریح کرد: برای نخستین بار در روستای ناصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک، همایش پیاده‌رو‌ی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد.

این مسئول از دیدار با امام جمعه شهر آبیک و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در مقابل برنامه‌های قهرمانی، همگانی و فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: از سوی هیئت کشتی این شهرستان، مسابقات کشتی در رده نوجوانان با حضور تیم‌هایی از نظرآباد و ساوج‌بلاغ استان البرز برگزار شد که آبیک بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

صالحی از افتتاح سالن ورزشی روستای ناصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک خبر داد و افزود: این سالن چند منظوره از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت دهم و از تعهدات وزارت نفت بوده که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/77006/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول