اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری راور:

ورزش موجب حفظ جوانان می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: ورزش موجب حفظ جوانان از انحرافات و مفاسد می‌شود.

ورزش موجب حفظ جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمود محمدی ظهر امروز در جمع ورزشکاران این شهرستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد.

وی افزود: انقلاب و نظام ما از برکت خون شهیدان است و ما هر چه برای شهدا انجام دهیم در قبال عمل آنها ناچیز است.

رئیس دادگستری شهرستان راور ابراز داشت: حفظ یاد و خاطره شهدا به طور مستمر امری لازم و ضروری است.

محمدی همچنین از ورزش به عنوان یک اصل مهم در زندگی یاد کرد و گفت: بنا به فرمایش نبی گرامی اسلام (ص) مؤمن قوی و نیرومند بهتر و دوست‌داشتنی‌تر از مؤمن ضعیف است؛ از این رو لازم است تا به طور اساسی به ورزش پرداخته شود.

وی ابراز داشت: امروزه ورزش یکی از امور مهمی است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و آحاد مردم به اشکال گوناگون با آن سروکار دارند به گونه‌ای که در بعضی موارد شکل سیاسی به خود گرفته است.

رئیس دادگستری راور بر لزوم تقویت و تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و افزود: امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری مسئله بیکاری و عوارض ناشی از آن است، زیرا بسیاری از انحرافات مولود این مشکلات است.

محمدی از اعتیاد، سرقت، قاچاق موادمخدر و انحرافات جنسی به عنوان پدیده‌های ناشی از بیکاری نام برد و تصریح کرد: ورزش بهترین تفریح و سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

این مقام قضایی از مسئولان خواست تا در زمینه فراهم کردن امکانات و تسهیلات ورزشی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

محمدی همچنین به ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: شعار ورزش باستانی تقویت روح و جسم است به طوری که شیعیان معتقدند، زورخانه مسجد دوم آنها است.

وی توجه بیشتر به نمای ظاهری زورخانه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: سبک معماری این بناها و وسایلی که برای ورزش به کار گرفته می‌شود، همه ریشه در فرهنگ و اعتقادات ما دارد.

این مسئول فرسوده بودن بنای زورخانه در راور و اهمیت وجود آن را برای شهرستان یادآور شد و گفت: با توجه به قدمت بنا و خسارت وارده بر زورخانه راور لازم است تا مسئولان درباره مرمت و یا ساخت بنای جدید همت کنند.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول