اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس عنوان کرد

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با سرپرست وزارت ورزش و جوانان

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: این دیدار در راستای برنامه منسجم مجمع نمایندگان در ملاقات با وزرا و روسای سازمان‌های کشوری انجام شده و بر ضرورت توجه بیش از پیش به ورزش مازندران تأکید شد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با سرپرست وزارت ورزش و جوانان

ربه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در راستای برنامه منسجم مجمع نمایندگان در ملاقات با وزرا و روسای سازمان‌های کشوری انجام شده بر ضرورت توجه بیش از پیش به ورزش مازندران تأکید شد.

قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت حوزه ورزش و جوانان و گستردگی مخاطبان وزارت متبوع اعضای مجمع دیدار با سرپرست این وزارتخانه را در اولویت کاری خود قرار داده و بر همین اساس با حضور اکثریت اعضا با صالحی سرپرست وزارت دیداری سه ساعته داشتیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در خانه ملت درباره مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: ابتدا هر یک از اعضای مجمع نکات و نقدهای خود را پیرامون ورزش مازندران و مسائل مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی جوانان مطرح کردند.

وی گفت: نمایندگان مازندران در خانه ملت با اشاره به استعداد جوانان مازندرانی در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی خواستار توجه عادلانه دولت به امور جوانان مازندران شدند.

وی یادآور شد: همچنین اعضای مجمع با اشاره به مدال‌آوری جوانان مازندرانی در المپیادهای علمی و مسابقات المپیک و جهانی از کمبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و فرهنگی انتقاد کردند البته در این دیدار نمایندگان مازندران با اشاره به سوابق ورزش مازندران در رقابت‌های داخلی تأکید کردند و گفتند: روزگاری فوتبال مازندران با تیم‌های شموشک و نساجی در مسابقات لیگ برتر و آزادگان موجب شور و نشاط جوانان مازندرانی می‌شدند و در سایر مسابقات ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال و سایر رشته‌ها حرف اول را در کشور می‌زدند از این رو جوانان مازندرانی در صورت تأمین زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی استعداد حضور بالنده در عرصه‌های قهرمانی را دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز با ابراز رضایت از دیدگاه توسعه‌گرایانه سرپرست وزارت ورزش و جوانان وی را گزینه بسیار مناسبی برای تصدی این وزارتخانه کلیدی دانستند.   

به گزارش فارس، سید رضا صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ذکر سلحشوری‌های جوانان مازندرانی در لشکر 25 کربلا گفت: جوانان مازندران همواره در تمام عرصه‌ها عزتمندانه حضور داشتند و توجه به این جوانان شایسته را ضروری می‌دانم. سرپرست وزارت ورزش و جوانان در ادامه با تشکر از اهتمام نمایندگان به حوزه گسترده و پرچالش ورزش و جوانان دیدگاه‌های خود پیرامون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی برای نمایندگان تشریح کرد.

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان مطالعات و تألیفات متعددی دارد، گفت: یافته‌های پژوهشی خود را برای مدیریت علمی وزارت ورزش به کار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در امر جوانان و تأمین نیازهای مختلف فکری، فرهنگی، روحی، و جسمی جوانان موجب نشاط و سرزندگی جامعه می‌شود به استراتژی دولت در این زمینه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با حمایت مجلس شورای اسلامی امید و نشاط را در جامعه گسترش خواهیم داد.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول