اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه استهبان:

فرمانده نیروی انتظامی استهبان در سمت خود ابقا شود

امام جمعه استهبان از فرمانده انتظامی فارس خواست تا فرمانده انتظامی این شهرستان در سمت خود ابقا شود.

فرمانده نیروی انتظامی استهبان در سمت خود ابقا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های امروز این شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد شجاعت و غیرت ملت ایران بوده و کارنامه درخشان این نیرو قابل تحسین است.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون شجاعت و رشادت دلیرمردان نیروهای نظامی و انتظامی است که شجاعانه در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

امام جمعه استهبان ادامه داد: تلاش‌های مثبت نیروی انتظامی استهبان برای برقراری آرامش در جامعه باعث کاهش جرایم و ناامنی شده و فضای شاد و سالمی را برای مردم مهیا کرده است.

خاوری اظهار داشت: بدون شک این نیروهای مخلص شبانه‌روز برای آسایش مردم سعی می‌کنند و در راه مبارزه با اشرار، منافقین و حتی فرقه‌های انحرافی چه بسا جان خود را از دست می‌دهند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی شهدای بی‌شماری برای حراست از میهن اسلامی و جان و مال مردم تقدیم کرده است و امروز نیز همچنان با اقتدار تمام جرات هرگونه تعدی و تجاوز را از دشمنان می‌گیرد.

امام جمعه استهبان تصریح کرد: نیروی انتظامی نه امروز بلکه در عرصه‌های مختلف همپای ارتش و سپاه در تمام صحنه‌ها حضور داشته و مکمل ارتش و سپاه است.

خاوری برخورد با متانت و شایسته را شاخص‌ترین ویژگی نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: این نیرو در پایان دادن به درگیری‌ها و حوادث مختلف همواره با سعه صدر وارد عمل شده و با راهنمایی و توصیه‌های لازم به مردم آرامش می‌دهد.

وی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را ارج نهادن بر زحمات انسان‌هایی دانست که بی‌ادعا برای صیانت از وطن از جان و مال خود گذشته‌اند و از فرمانده نیروی انتظامی فارس خواست تا فرمانده نیروی انتظامی استهبان در شهرستان باقی بماند.

خاوری در مورد برگزاری دعای روز عرفه خطاب به مردم استهبان گفت: باید این مراسم در این شهرستان پرشورتر برگزار شود. 

انتهای پیام/2448/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول