اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه خبر داد

برگزاری 300 جلسه نشست هم‌اندیشی دینی در سربیشه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه گفت: 300 جلسه نشست هم‌اندیشی دینی در مساجد سربیشه از آغاز سال‌جاری تاکنون توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شده است.

برگزاری 300 جلسه نشست هم‌اندیشی دینی در سربیشه

حجت‌الاسلام حسن صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: گفتمان‌های دینی حاصل رصد تعدادی از افراد متخصص بوده که با پیش زمینه مطالعاتی، تحقیق و تدبر عمیق راه چاره را در این راه پیدا کرده‌اند و افراد عادی بدون داشتن تخصص و دانش مرتبط با موضوعات گفتمان دینی و نیازهای جامعه نمی‌توانند از عهده این مهم برآیند.

وی با بیان این‌که مباحث این گفتمان‌ها در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: از جمله این مباحث، موضوعات اقتصادی مربوط به امامت و ولایت فقیه و شبهات وارده، مباحث دینی، حل شبهات و مباحث مربوط به مهدویت و اخلاق است.

اجرای طرح مشاوره مذهبی در مدارس دخترانه سربیشه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه ادامه داد: مباحث مربوط به مهدویت شامل انتظار و مباحث مربوط به اخلاق شامل اخلاق در خانواده، اخلاق اجتماعی، احکام و سایر موارد می‌شود.

صفری با بیان اینکه گفتمان‌های دینی در مساجد سربیشه برگزار می‌شود، افزود: از آغاز سال‌جاری تاکنون حداقل 300 جلسه گفتمان دینی در این شهرستان برگزار شده است.

وی از اجرای طرح مشاوره مذهبی در مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان سربیشه خبر داد و گفت: حل مشکلات فرهنگی دختران و پاسخ به شبهات و سوالات مختلف دینی و اعتقادی از اهداف اصلی اجرای این طرح در مدارس بوده است.

فعالیت 27 مبلغ و مبلغه در دهه ولایت در سربیشه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه یادآور شد: برای اجرای طرح مشاوره پنج نفر در مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

صفری با بیان اینکه در دهه ولایت 27 مبلغ و مبلغه برای تبیین غدیرخم و ولایت در سربیشه فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: از این تعداد 22 نفر مبلغ و پنج نفر مبلغه هستند.

وی به برنامه‌های ویژه اداره تبلیغات اسلامی سربیشه در دهه ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن گفتمان‌های دینی، برگزاری جلسات و کلاس‌های مختلف ویژه بانوان، برگزاری مسابقات فرهنگی و همکاری در برپایی نمایشگاه‌ها به مناسبت این دهه از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/69021/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول