اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش 313 یار موعود عنوان کرد

برگزاری همایش 313 یار موعود با هدف ایجاد بصیرت مهدوی

دبیر همایش 313 یار موعود گفت: همایش 313 یار موعود با هدف ایجاد بصیرت مهدوی و ارتباط مخاطبان با ساحت مقدس امام زمان (عج)، زمینه‌سازی امر ظهور و تکوین فرهنگ انتظار برگزار می‌شود.

برگزاری همایش 313 یار موعود با هدف ایجاد بصیرت مهدوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمدامین بالادستیان در هفتمین همایش 313 یار موعود با بیان صفات منتظران و یاران واقعی امام عصر (عج)، اظهار داشت: منتظران واقعی امام زمان (عج) باید نسبت به وجود مبارک حضرت معرفت پیدا کنند.

بالادستیان نتیجه این معرفت را محبت به امام، اطاعت و الگوپذیری از ایشان عنوان کرد و به بیان آسیب‌هایی که در نبود امام به جامعه وارد خواهد شد، پرداخت.

این استاد مرکز تخصصی مهدویت قم به بررسی جایگاه امام و ضرورت حضور ایشان در جامعه و نیز ضرورت طرح مباحث مهدویت پرداخت.

دبیر این همایش نیز اظهار داشت: این همایش به‌عنوان طرح برگزیده کشوری در سال 90 و طرح برگزیده ملی در سال 92 در حوزه مهدویت شناخته شده است.

رضا فرخ‌شاهی تاکید کرد: همایش 313 یار موعود با هدف ایجاد بصیرت مهدوی و ارتباط مخاطبان با ساحت مقدس امام زمان (عج)، زمینه‌سازی امر ظهور و تکوین فرهنگ انتظار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به‌ مدت سه ماه در تالار انتظار برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره مبانی مهدویت در یک اردوی سه روزه حضور پیدا می‌کنند که تعداد 313 نفر از منتخبان طرح در سفر زیارتی قم و جمکران در اردوگاه مهدی یاوران و دیدار با مراجع از بسیاری از برنامه‌های فرهنگی با موضوع مهدویت برخوردار می‌شوند.

به گفته فرخ‌شاهی، این طرح با موضوعات امام مهدی (عج) در قرآن و روایات، علائم و شرایط ظهور، غرب و مهدویت و ادله رجعت با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز مهدویت کشور در بخش علمی، آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول