اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

سخنان اشراقی باعث جریحه‌دار شدن دل خانواده‌های شهدا شده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: سخنان نعیمه اشراقی باعث جریحه‌دار شدن دل خانواده‌های شهدا شده است.

سخنان اشراقی باعث جریحه‌دار شدن دل خانواده‌های شهدا شده است

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اظهارات نعیمه اشراقی در مورد امام راحل و شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در گذشته نیز شاهد سخنانی از این دست بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه صحبت‌های اخیری که در صفحه فیسبوک نعیمه اشراقی آمده توهین بزرگی به مقام شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: ملت ایران در آن دوران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: صحبت‌های اخیر نعیمه اشراقی به هیچ وجه در شأن خانواده معزز شهدا و امام خمینی (ره) نیست.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای پیروی از سخنان امام راحل و رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران فداکاری کرده و جان بر کف برای حفظ میهن اسلامی دفاع کردند.

بابایی با بیان اینکه سخنان اشراقی باعث جریحه‎دار شدن دل خانواده‌های شهدا شده، تصریح کرد: اینجا این سئوال در ذهن ملت ایران مطرح می‌شود که آیا موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در مقابل این سخنان هیچ وظیفه‌ای ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین آیا موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل مسئولیتی در مقابل تحریف‌های اشراقی ندارد و باید سکوت اختیار کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر این موسسه به مسئولیت خود عمل نمی‌کند، اذعان داشت: آنها هیچ واکنشی به این سخنان از خود نشان نداده‌اند.

این مسئول متذکر شد: امید است موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به وظیفه خود آگاه شود و در مقابل این گستاخی‌ها از خود واکنش نشان دهد.

بابایی در پایان اذعان داشت: ملت ایران در برابر این اقدامات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در مقابل این یاوه گویی‌ها به موقع پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول