اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات دور رفت

تیم شهدای هفتم تیر قهرمان لیگ 13 تا 14 سال شنا قم شد

چهره نفرات برتر پیکارهای رده سنی 13 تا 14 سال چهارمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ شنا پسران قم مشخص شد.

تیم شهدای هفتم تیر قهرمان لیگ 13 تا 14 سال شنا قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در رشته آزاد ماده 100 متر مسابقات چهارمین دوره لیگ شنا پسران قم در رده سنی 13 تا 14 سال محمدامین نادری از تیم دریا اول شد، مرتضی رعیت‌پور از تیم هفتم تیر دوم شد و مقام سوم این دوره از پیکارها به محمدحسین مشهدی از تیم نور رسید، ضمن اینکه صدرا شکوری از تیم هفتم تیر، امیرحسین رستمی از تیم غدیر، محمدجواد خزائلی از تیم هفتم تیر، سیدمحمدعلی موسوی از تیم فرهنگیان و محسن مریخی از تیم دریا مقام‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند و در رده‌بندی تیمی شهدای هفتم تیر، دریا، نور، غدیر و فرهنگیان در رده‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

در رشته آزاد ماده 200 متر رده سنی 13 تا 14 سال لیگ شنا پسران قم مرتضی رعیت‌پور از تیم هفتم تیر قهرمان شد، محمدحسین فخری از تیم نور نایب قهرمانی را به دست آورد و محمدامین نادری از تیم دریا سوم شد، ضمن اینکه صدرا شکوری از تیم هفتم تیر و امیرحسین احمدی از تیم نور چهارم و پنجم شدند و در رده‌بندی تیمی شهدای هفتم تیر، نور و دریا اول تا سوم شدند.

در رشته آزاد ماده 400 متر مرتضی رعیت‌پور از تیم شهدای هفتم تیر قهرمان شد، محمدحسین فخری همراه با امیرحسین احمدی از تیم نور دوم و سوم شدند و مقام چهارم را صدرا شکوری از تیم هفتم تیر کسب کرد، ضمن اینکه تیم‌های شهدای هفتم تیر، نور و فرهنگیان در این بخش مقا‌م‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان مسابقات رشته قورباغه ماده 100 متر به ترتیب مرتضی رعیت‌پور از تیم شهدای هفتم تیر، محمدحسین مشهدی از تیم نور، محسن مریخی از تیم دریا و محسن گائینی از تیم هفتم تیر اول تا چهارم شدند و تیم‌های شهدای هفتم تیر، نور و دریا اول تا سومی بخش تیمی را کسب کردند.

در رشته قورباغه ماده 200 متر مرتضی رعیت‌پور از تیم هفتم تیر، محمدحسین مشهدی از تیم نور و محسن مریخی از تیم دریا اول تا سوم شدند و مقام‌های برتر تیمی به ترتیب به تیم‌های شهدای هفتم تیر، نور و دریا اختصاص پیدا کرد.

در رشته پروانه ماده 100 متر این دوره از پیکارهای لیگ شنا پسران قم صدرا شکوری از تیم هفتم تیر قهرمان شد، هم‌تیمی وی یعنی محمدجواد خزائلی در رده دوم ایستاد و محسن مریخی از تیم دریا مقام سوم را کسب کرد در حالی که در بخش تیمی شهدای هفتم تیر، دریا و فرهنگیان اول تا سوم شدند.

در رشته کرال پشت ماده 100 متر محمدحسین مشهدی از تیم نور، محمدامین نادری از تیم دریا و امیرحسین احمدی از تیم نور در رده‌های اول تا سوم بخش انفرادی ایستادند و در بخش تیمی این رده سنی تیم‌های نور، شهدای هفتم تیر و دریا اول تا سومی را کسب کردند.

در رده بندی تیم‌ها بر اساس امتیازات کسب شده مسابقات رده سنی 13 تا 14 سال چهارمین دوره لیگ شنا پسران قم، تیم‌های هفتم تیر با 5/115 امتیاز، نور با 5/69 امتیاز، دریا با 47 امتیاز، فرهنگیان با 12 امتیاز و غدیر با چهار امتیاز در رده‌های اول تا پنجم ایستادند.

در رده‌بندی تیم‌ها بر اساس مدال‌های کسب‌شده نیز تیم شهدای هفتم تیر با پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم نور با یک طلا، چهار نقره و سه برنز دوم شد و تیم دریا با یک طلا، یک نقره و چهار برنز مکان سوم را به دست آورد.

در رده‌بندی برترین‌های بخش انفرادی بر اساس مدال‌های کسب شده نیز مرتضی رعیت‌پور با چهار مدال طلا و یک نقره اول شد، محمدحسین مشهدی با یک طلا، دو نقره و یک برنز دوم شد و مقام سوم با چهار طلا، یک نقره و یک برنز به محمدامین نادری رسید.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول