اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

امنیت کردستان با حرکت‌های مذبوحانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امنیت پایدار در کردستان را نتیجه همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه پاسداران خواند و گفت: امنیت کردستان با حرکت‌های مذبوحانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود.

امنیت کردستان با حرکت‌های مذبوحانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفتم شهدای اخیر شهرستان بانه که با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد روستای ساوان بانه برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در به شهادت رساندن نیروهای حافظ این مرز و بوم خدشه‌ای به امنیت و اتحاد حاکم بر این استان وارد نمی‌کند.

به گفته وی، امنیت کنونی کردستان حاصل اتحاد و انسجام مردم با مسئولان و تلاشگران عرصه امنیت در نیروهای نظامی و انتظامی است و مردم اهداف ضدانقلاب را به خوبی درک کرده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مقام والای شهدا در جامعه، مردم‌داری و ایمان بالا در کنار تذهیب نفسانی از جمله ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: خداوند شهادت را نصیب انسان‌‌های خاص و برگزیده می‌کند و بدون شک این شهیدان جزو انسان‌های برگزیده از جانب حق تعالی هستند.

ماموستا خدایی با اشاره به حادثه هفته گذشته شهرستان بانه افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب با انجام این اعمال مذبوحانه می‌خواهند امنیت و آرامش کنونی ما را که حاصل ایثار و شهادت هزاران شهید گرانقدر است، خدشه‌دار کنند.

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند مردم در مقابل کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند قاطعانه خواهند ایستاد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به دشمنان اظهار کرد: انجام چنین کارهایی جز اینکه اتحاد و روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه افزایش دهد، چیزی دیگری به دنبال ندارد.

ماموستا خدایی با اشاره به ناامنی‌هایی که در اوایل انقلاب در اثر وجود ضد انقلاب در منطقه کردستان و بویژه بانه وجود داشت، اشاره و اظهار کرد: مردم شهرستان بانه که آن دوران را درک کرده‌اند اگر وضعیت فعلی را که در سایه امنیت حاصل شده است با آن زمان مقایسه کنند متوجه تفاوت آن خواهند شد.

وی، پیشرفت در حوزه‌های مختلف را در سایه‌سار امنیت دانست و افزود: اگر امروز ما در امور دینی، دنیایی، علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی در تمام دنیا حرف برای گفتن داریم همه در سایه امنیت و آرامشی است که در کشور حکمفرماست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: دشمن از اول چشم دیدن رشد و بالندگی ملت مسلمان ایران را که در سایه امنیت و همدلی به دست آمده است نداشته و از هر طریق ممکنی هم که توانسته بر سر راه این ملت سنگ انداخته است و با اجیر کردن مزدورانی خود فروخته سعی نموده که این امنیت و آرامش را از مردم سلب نمایند که خوشبختانه با هوشیاری و حفظ ملت غیور ایران هر بار نیز تیرشان به سنگ خورده است.

لازم به یادآوری است؛ هفدهم مهرماه تعدادی از چته‌های ضدانقلاب با هدف ناامن کردن منطقه در ساوان بانه با نیروهای سپاه درگیر شدند که متاسفانه 5 نفر از نیروهای سپاه شهید و دو نفر نیز زخمی شدند.

حاج مطلب احمدیان، فتاح محمدی، جلال مصطفایی، لقمان حسینی و منصور مخدومی پاسدارانی بودند که در این درگیری به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/79002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول