اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

شهدای شاخص باید به مردم معرفی شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهدای شاخص و خصوصیات فردی و اخلاقی این شهدا باید به مردم معرفی شود.

شهدای شاخص باید به مردم معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی ظهر امروز در نشست خبری کنگره بزرگ سردار شهید محمدعلی شاهمرادی و 10هزار شهید جامعه عشایر کشور اظهار کرد:شهید محمدعلی شاهمرادی از جمله فرماندهان رده اول سپاه بود که قائم مقام و تعیین فرمانده لشکر قمر بنی‎هاشم (ع) نیز بود که از استان اصفهان و نیز چهارمحال و بختیاری در این گردان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شهید شاهمرادی ارتباط خوبی بین نیرو‌های رزمنده داشت و بر دل‎ها مدیریت می‎کرد، افزود: شهید شاهمرادی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشت و پس از انقلاب نیز از نخستین افرادی بود که سپاه پاسداران شهرستان لنجان را تشکیل داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخاب این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص عشایر در سال جاری تصریح کرد: شهید شاهمرادی پیش از انقلاب از مبارزان منطقه خود بود و پس از انقلاب در زمان جنایات خونین در کردستان با فعالیت‎های هنری دین خود را ادا کرد.

وی به اصفهان به عنوان یکی از استان‌های فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: شهر اصفهان دو نفر میلیون نفر جمعیت دارد و ما نیز در شورای اسلامی شهر تلاش می‎کنیم که کنگره‌هایی شایسته در مقام شامخ شهدا برگزار و این شهدا را به مردم بیشتر معرفی کنیم.

انتهای پیام/63012/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول