اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

140 هزار نفر مشترک صندوق صدقات در چهارمحال و بختیاری هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: 140 هزار نفر مشترک صندوق صدقات در استان هستند.

140 هزار نفر مشترک صندوق صدقات در چهارمحال و بختیاری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 28 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و ما تلاش می‌کنیم تا با ارائه آموزش‌های لازم آن‌ها را به مرحله خودکفایی برسانیم.

وی، اجرای طرح‌های اشتغالزایی را از مهمترین راهکارهای خودکفایی مددجویان دانست و گفت: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان در استان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که تعهد اشتغال این نهاد برای سال‌جاری، ایجاد چهار هزار فرصت شغلی است و امید می‎رود این مهم تا پایان امسال محقق شود.

وی، تعداد مشترکان صندوق صدقات این استان را 140 هزار مشترک خانگی برشمرد و افزود: مردم استان به طور سرانه ماهانه یک‌هزار و 600 تومان صدقه می‌پردازند که در این رابطه رتبه دوازدهم را در کشور داریم.

رستگار با قدردانی از مشارکت مردم این استان در طرح‌های نیکوکاری و حمایت از ایتام تصریح کرد: مردم استان همواره این نهاد را در راستای فقرزدایی و کمک به نیازمندان یاری کرده‌اند.

وی از برگزاری جشن خودکفایی و تقدیر از صاحبان طرح‌های اشتغالزایی موفق در استان خبر داد و افزود: در مراسمی کارآفرینان برتر استان نیز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/68004/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول