اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد رودبار خبر داد

آمادگی کمیته امداد رودبار برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار از آمادگی کمیته امداد این شهرستان برای جمع‌آوری نذورات عید قربان خبر داد.

آمادگی کمیته امداد رودبار برای جمع‌آوری نذورات عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، نجات آزادمنش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا همزمان با عید قربان پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار آماده دریافت نذورات و قربانی مردم نیکوکار به شکل نقدی، گوشت و دام زنده هستند.

وی افزود: این کمک‌ها برای یاری رساندن به نیازمندان واقعی جمع‌آوری می‌شوند و شماره حساب 2203136105 بانک تجارت مرکزی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان برای واریز نقدی کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار با بیان اینکه برای اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های عید قربان برای کمک به نیازمندان از طریق پیامک اقدام شده است، تصریح کرد: در این راستا در سطح شهر بنرهایی نصب شده و همچنین در ادارات و در میان شرکت‌کنندگان دعای عرفه اطلاعیه‌هایی در این زمینه توزیع شد.

آزادمنش در پایان خاطرنشان کرد: برای تکریم سالمندان تحت حمایت این نهاد آیینی با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان رودبار 27 مهرماه سال جاری با هدف تحکیم بنیان خانواده، قدرشناسی از بزرگان خانواده و فرهنگ‌سازی در این زمینه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول