اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مجتمع‌های روستایی توان آبرسانی به روستاها را ارتقا می‌دهند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مجتمع‌های روستایی توان آبرسانی به روستاها را ارتقا می‌دهند.

مجتمع‌های روستایی توان آبرسانی به روستاها را ارتقا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه آبرسانی در نمین و عنبران، اظهار داشت: ما براساس وظیفه نظارتی خود از حوزه‌های انتخابیه و بنا به درخواست اهالی نمین از پروژه‌های آبرسانی شهری و روستایی بازدید کردیم و از مسئولان خواستیم در ارتقای خدمات‌ آبرسانی تلاش و جدیت داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه در شهر نمین و عنبران برای برخورداری روستاها از دو مجتمع آبرسانی وحدت و امام حسن مجتبی (ع) که در دست احداث است، تصریح کرد: این مجتمع می‌تواند بستر آبرسانی به ده‌‌ها روستا را فراهم آورد که با تأمین منابع ملی و استانی باید به تکمیل آن کمک کرد.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: نباید این نیاز اساسی و ضروری مردم منطقه نادیده گرفته شده و ما از مسئولان امر خواستیم تا در تکمیل این پروژه‌ها پیشقدم شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز در سخنانی بیان کرد: مجتمع آبرسانی وحدت و امام حسن مجتبی (ع) با تأمین منابع اعتباری استانی و ملی تکمیل شده و اهالی 30 روستا از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

پرویز عباسی اضافه کرد:‌ اعتبار هزینه شده برای احداث این مجتمع بالغ بر پنج میلیارد و 740 میلیون تومان بوده که امیدواریم با پرداخت مابقی اعتبارات این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

انتهای پیام/62004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول